כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

מרוץ ראשון לציון ה-6 יצא הבוקר לדרך בדקת דומייה לזכרו של אור אשכר ז״ל שנהרג בפיגוע בדיזנגוף לפני שבועיים

כל הפרטים בחדשות ראשון לציון goitem

מרוץ ראשון לציון ה-6 יצא הבוקר לדרך בדקת דומייה לזכרו של אור אשכר ז״ל שנהרג בפיגוע בדיזנגוף לפני שבועיים

5,000 רצים משתתפים במרוץ ראשון לציון הבוקר (שישי). ראש העירייה, רז קינסטליך, פתח את מקצה ה-10 ק״מ בדקת דומייה לזכרו של אור אשכר ז״ל שנרצח בפיגוע בדיזנגוף לפני שבועיים ושהיה איש ברזל וסמל לספורט ולריצה. יחד איתו היו מיכאל אוסדון, חברו הטוב של אור אשכר ז״ל שנפצע בפיגוע, וחברים נוספים.

במרוץ מגוון מקצים לציבור הרחב: 3 מקצים תחרותיים של 10 ק"מ, 5 ק"מ, או 2.2 ק"מ; לצד מקצים עממיים – 2.2 ק"מ שבו השתתפו מעל ל-3,000 רצים, רובם תלמידים מכיתות ספורט, ממגמות לחינוך גופני ומנבחרות ספורט מבתי הספר בעיר; מקצה 1,200 מטר לתלמידי כיתות ה'-ו'; מקצה 500 מטר לאנשים עם מוגבלות ומקצה 250 מטר לאפרוחים.

קינסטליך צפוי להזניק את כל המקצים ואף לקחת חלק במרוץ ל-500 מטר המיועד לאנשים עם מוגבלות.

ראש העירייה, רז קינסטליך: ״זה כבוד גדול עבורנו להנציח בדקת דומייה את אור אשכר ז״ל, שהיה איש ברזל וסמל לספורט ולריצה. אני מצדיע לכל האתלטים, לתלמידי בתי הספר ברחבי העיר ולבוגרים עם מוגבלות על ההשתתפות במרוץ והרוח הספורטיבית״.


קרדיט:עיריית ראשון לציון

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן