כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

אופק ראשון תשיא משואה בהר הרצל ביום העצמאות

אופק היא השראה לצעירים בני גילה בכל רחבי הארץ

השרה תא"ל (מיל.) מירי רגב, הממונה על אירועי שנת ה-75 למדינת ישראל, הודיעה היום לנערה אופק ראשון כי בחרה בה מקרב מומלצי הועדה הציבורית המייעצת להשיא משואה בהר הרצל ביום העצמאות.

במשך שש שנים, מכיתה א עד כיתה ו, סבלה אושר ראשון מחרם אכזרי שהובילו ילדי כיתתה. היא בחרה לחשוף באומץ את סיפורה בפני החברה הישראלית כולה, והפכה את חוויותיה האישיות הקשות למקור כוח ולשליחות.

כיום אושר פעילה להעלאת המודעות למכת החרמות והבִּיוּש, "שיימינג", בבתי הספר. כיום היא עומדת בראש "סיירת חרם", פרויקט אותו יזמה במשותף עם צוות תכנית "הצינור" בערוץ 13, שבו היא ושותפים נוספים מסייעים לילדים שסובלים מחרם.

השרה רגב: אופק, נערה צעירה אשר הובילה מהלך חברתי למרות גילה הצעיר והנסיבות הקשות אליהן נקלעה, היא עמדה באומץ על כבודה ועל מקומה בחברה ונחלצה להגנתם של צעירים אחרים. אופק היא השראה לצעירים בני גילה בכל רחבי הארץ שנקלעים, לצערנו ולבושתנו, למציאות הנוראה והבזויה של חרמות.
המשואה שהיא תשיא ביום העצמאות היא אמירה ברורה – בעד האחווה ונגד החרם.

צילום: מתוך הצינור


ייתכן שזו תמונה של ‏‏‏אדם אחד‏, ‏מחייך/מחייכת‏‏ ו‏משקפיים‏‏

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן