כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

סמינר המנהיגות של "ממריאים"

מפגש עם דמויות מובילות בבת-ים ובחברה הישראלית

סמינר המנהיגות של "ממריאים": מפגש עם דמויות מובילות בבת-ים ובחברה הישראלית

מנהל הסיירת:" אני צופה לחברה של הסיירת עתיד משמעותי ומוצלח, הסמינר הוא נקודה מהתהליך הארוך של החניכים לצאת בעתיד למסגרת קדם צבאית"

רגע לפני חג הפסח יצאו קבוצת היזמות של סיירת ממריאים הפועלת בשיתוף עמותת שק"ל בת-ים לסמינר מנהיגות. למעשה מדובר בסמינר הראשון של הקבוצה בו החניכים נפגשו בדמויות מובילות בעיר בת-ים ובחברה הישראלית ככלל.


ביום הראשון החניכים החלו את הסמינר בשיח על מנהיגות וסיור מוחות לקראת המפגשים הבאים, יחד עם מדריכי נוער. ביום השני נערך מפגש בלשכתו של ראש העיר בת-ים מר צביקה ברוט בו זכו להיחשף לסוגיות ואתגרים בעיר מנעליו של ראש העיר.

בהמשך החלו סיור ברחבי ת"א, הכירו את העיר מנקודת מבט יזמית וחדשנית ונפגשו עם בת שבע משה מחברת  wixישראל במשרדי החברה, החניכים יצרו עם בת שבע שיח משמעותי שמדבר יזמות ואחריות חברתית.


ביום השלישי החניכים פגשו את אלדד רוטמן אחד ממייסדי חברת   ,USA Glasses החניכים התארחו במשרדי החברה הכירו את צוות המפתחים, המעצבים ואת כל המערך הנרחב מאחורי הקלעים.

לאחר מכן ביקרו במרכז יצחק רבין ונחשפו בצורה מעמיקה לקונפליקטים והסוגיות בחברה הישראלית.

בסוף היום נפגשו עם תת אלוף במיל' גור שרייבמן, שבשירותו הצבאי פיקד בין היתר על השייטת ובה"ד 1, לשיחה כנה ואמיתית על שינוי. את היום הרביעי העבירו החניכים בעוטף עזה והתארחו במכינת נחל עוז. החניכים החלו את היום במסע אופניים בעוטף ובהמשך נכנסו לסשן האקטון- יזמות לפיתוח מיזמים חברתיים שילוו אותם לאורך השנה.

רועי כהן מנהל תוכנית סיירת ממריאים: "מרגש אותי לראות את הנוער שלנו, חבר'ה שרואים משימה וקופצים עליה בלי להתבלבל. חבר'ה שקיבלו הזדמנות להצלחה והתפתחות עצמית. אני שמח שהחניכים שאבו השראה בימים האחרונים מדמויות שונות שמצליחות. אני מאמין שבעקבות הסמינר הנוער יצליח לעשות דברים בעיר שלא ניסו לעשות לפני. עברנו ארבעה ימים מטורפים, אני צופה לחברה של הסיירת עתיד משמעותי ומוצלח. הסמינר הוא נקודה בשביל הארוך שהחל כאשר החניכים בחרו להצטרף לסיירת, בבחירה שלהם לצאת בעתיד למסגרת קדם צבאית, לשירות משמעותי ובצה"ל ובסופו של דבר ביכולתם להיות אזרחים פעילים בחברה הישראלית."

אביב מינואי תלמידת כיתה י"א בתיכון "רמות" חניכה בתוכנית היזמות של סיירת ממריאים: "אני מרגישה שהסמינר הזה נתן לי הזדמנות להבין לעומק את המטרה של ממריאים. פגשתי אנשים משמעותיים שהשאיפה שלי להיות כמוהם, לעשות מה שהם עושים ולאמץ את דרך החשיבה שלהם. הסמינר נתן לי דרייב להמשיך, הוא אתגר אותי, בכיתי שמחתי והתרגשתי."


אריאל סמיונוב תלמיד כיתה י"א בתיכון "אורט רמות יוסף" חניך בתוכנית היזמות של סיירת ממריאים: "הסמינר הזה היה אחת החוויות היותר משמעותיות שהיו לי בחיים. בחיים לא יצא לי לפגוש כל כך הרבה אנשים משמעותיים, אנשים מטורפים שנתנו לי השראה כל כך גדולה. מדובר באנשים שהתחילו מנקודת פתיחה דיי רגילה והגיעו כל כך רחוק, אני מרגיש שקיבלתי כלים מהסמינר שאני יכול ליישם בחיים שלי."

קרדיט: ממריאים

לקבלת כל העדכונים והחדשות של בת ים לחצו כאן

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem