כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

לא תאמינו למה נקנסה אישה בת 93 שעלתה לאוטובוס בראשון לציון

כל הפרטים והתגובה של חברת אגד בחדשות goitem

לא תאמינו למה נקנסה אישה בת 93 שעלתה לאוטובוס בראשון לציון

אריאלה אלתרמן העלתה פוסט זועם ברשתות החברתיות בו טענה לחוסר התחשבות מצד פקח של חברת אגד שנתן קנס לסבתה בת ה93.

כך תארה אריאלה את שארע:

סבתא שלי אישה בת 93 עלתה עם רב קו לאוטובוס בראשון לציון. במדינת ישראל כל תושב מעל גיל 75 פטור מתשלום נסיעה בתחבורה ציבורית.

מבקר מטעם אגד עלה לאוטובוס וקנס!!! את סבתא שלי ב 100 שח בטענה שלא שילמה .


אגד בושה!!! בושה שאלה הפנים של משרתי ציבור לקהל הקשישים במדינה. בושה שביום השואה גורמים לאישה בת 93 שעברה את השואה להרגיש גנבת וגרמו לה להרגיש לא טוב עד כדי כך שעלה לה הלחץ דם ונזקקה למנוחה. בושה שמקצבת זקנה זעומה שהולכת אצל רב הקשישים לתרופות ואוכל, קונסים אותם ב 100 שח על נסיעה של כמה שח שהם לפי החוק לא צריכים לשלם!

והבושה הכי גדולה שאף אחד מיושבי האוטובוס או הנהג לא התערבו

משרד התחבורה והבטיחות בדרכים כולי תקוה שפני החברה שלנו ישתנו ושהעובדים יעברו הדרכות איך לנהוג עם אוכלוסיות רגישות ושונות ואולי יותר מהכל שילמדו את החוקים במקום העבודה שלהם.

מקווה שהקנס יבוטל ושאדון מבקר יעשה חשבון נפש עם עצמו.

לא מעט אנשים שאינני מכירה פנו אלי בפרטי וביקשו לשלם את הדוח. אז חייבת לנצל את הבמה להגיד תודה באופן אישי. זו ארץ ישראל היפה

מטרת הפוסט לא היתה עבור התשלום, אלא לעורר מודעות, ביטול הקנס וחידוד הנחיות לעובדים.

עם זאת, צדיק אחד אכן שילם את הדוח עבור סבתא שלי וריגש אותנו מאוד. יצרתי איתו קשר לתודה ועירבתי את הדובר של מירי רגב אשר הבטיח לפעול היום שיזכו אותו.

לאחר אלפי תגובות ובעקבות התערבות שרת התחבורה Miri Regev מירי רגב ואחרי ששוחחה עם אגד. ברגעים אלה היא יצרה עימנו קשר, וסבתא קיבלה התנצלות כנה ואמיתית והבטחה כי:

1. הקנס בוטל

2. הבטיחו לחדד את הנהלים ולנהוג ברגישות הנדרשת עם קשישים!!

תודה לשרה מירי רגב על הרגישות ועל הטיפול המהיר והשבת החיוך לסבתא שלי.

ותודה מכל הלב לכולם על התמיכה והשיתופים. מקווה שהצלחנו אפילו במעט לשנות את היחס לאחת מהאוכלוסיות החשובות בארצנו.

תגובת חברת אגד:

הנחיות משרד התחבורה גורסות כי על כל נוסע העולה לאוטובוס מוטלת חובת התיקוף , הנחיה זו חלה גם על משתמשי התח״צ הפטורים מחובת התשלום בהם חיילים, אזרחים ותיקים וכ״ד…
בקרי ופקחי התיקוף בתח״צ מונחים לתעד כל אירוע הנוגע לנוסע אשר עלה לאוטובוס מבלי לתקף כנדרש ולרשום לאותו נוסע דוח על נסיעה באוטובוס ללא תיקוף , מובן שבמקרה המסוים הזה היה צורך להפגין יתר רגישות והבנה מפאת גילה המופלג של הלקוחה היקרה וכן מפאת קדושתו וחשיבותו של יום השואה , לפיכך לאחר פרסום האירוע ברשתות החברתיות נציב פניות הציבור ביטל את הדוח שהושת על הלקוחה הקשישה לאלתר , זאת למרות שיש צורך להקפיד ולתקף את הרב קו עם העלייה לאוטובוס של כלל משתמשי התח״צ ללא יוצא מן הכלל ״

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן