כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

חולון: עיצומים ברשת קהילה ופנאי

היום הלימודים מסתיימים מוקדם בגנים ובבתי הספר-כל הפרטים בחדשות חולון goitem

חולון: עיצומים ברשת קהילה ופנאי-היום הלימודים מסתיימים מוקדם בגנים ובבתי הספר

במכתב שיצא מטעם עובדות רשת קהילה ופנאי נכתב שהחל משעה 15:00 ביום חמישי 20.4 הם פותחות בעיצומים שהמשמעות שלהם היא שלא יופעלו המעונות והצהרונים בבתי הספר והגנים.
העובדים טוענים שהנהלת הרשת הודיעה באופן חד צדדי על ביטול ההסכם הקיבוצי מה שיפגע בתנאי ההעסקה שלהם.
למרות הפגיעה בילדים האחריות היא כולה של הנהלת הרשת ממנה אנו מבקשים שהיא תתעשת ותפעל להסדיר את תנאי השכר והזכויות כדי שנמשיך לעבוד בתנאים הולמים.

מגורמים איתם שוחחנו נטען שיתכן והעיצומים יגלשו ליום ראשון אתם מוזמנים להתעדכן בקבוצת החדשות והעדכונים של חולון:להצטרפות לחצו כאן

תגובת הנהלת רשת קהילה ופנאי:

קיבלנו בהפתעה ואף בצער את החלטת ההסתדרות לנקוט בעיצומים, בעיצומו של משא ומתן על חידושו של הסכם העבודה עם עובדי הרשת.


בחודשים האחרונים הנהלת רשת קהילה ופנאי מקיימת משא ומתן מול ההסתדרות, במטרה לחתום על הסכם קיבוצי חדש, שיבטיח את שיפור השכר ותנאי עבודתם של עובדי הרשת הן במסגרות החינוכיות והן במרכזי הרשת ברחבי העיר.

ההסכם החדש יציב את עובדי הרשת בראש טבלת השכר בתחומי החינוך והפנאי בישראל ובכך יאפשר לרשת להמשיך ולגייס כוחות חדשים ומתאימים למגוון התפקידים.

לאורך כל המשא ומתן הבהרנו והדגשנו כי הנהלת הרשת רואה בעובדיה משאב יקר, וכי אנו מאמינים בקידומם ודואגים לרווחתם של עובדינו.

לצערנו, בשיאו של המשא ומתן בחרה ההסתדרות באופן חד צדדי, לנקוט בעיצומים ולסיים היום(יום ה' – 20/04) את יום הלימודים במעונות היום, בצהרוני גני הילדים ובצהרוני בתי הספר בשעה 15:00.

לרשת אמירה לא מתפשרת על מתן שירות מיטבי ורציף לילדים במסגרות החינוכיות ובהתאם לכך דרישת הרשת מעובדיה, לנוכחות רציפה ולהימנעות מהיעדרויות שלא לצורך. בהתאם לכך מתגמלת הרשת את עובדיה במגוון דרכים ואופנים. ההסתדרות מגלה התנגדות נחרצת לאמירה בלתי מתפשרת זו של הרשת ועל רקע זה הכריזה על עיצומים אלה.

צר לנו כי ההסתדרות בחרה לנקוט בצעד חד צדדי זה שפוגע בילדים, בכם ההורים ולא פחות חשוב מכך גם בעובדי הרשת.

הנהלת הרשת קוראת לוועד עובדי הרשת למנוע את העיצומים, לשוב אל שולחן המשא ומתן ולהצטרף למאמץ העירוני לטובת הורי וילדי העיר. אנו מאמינים שבהידברות ורצון טוב של הצדדים ניתן להגיע להסכמות רחבות שייטיבו עם העובדים. 

הורים, נבקשכם לא להתייחס להודעות מגורמים שונים המועברות בקבוצות השונות, אלא רק להודעות רשמיות שתצאנה מהנהלת הרשת.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem