כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

היער הקסום חוזר – ובגדול!

לרגל חגיגות ה-140 לעיר וה-75 למדינה, עיריית ראשון לציון מחזירה את אירועי היער הקסום בגן המושבה

היער הקסום חוזר – ובגדול!

לרגל חגיגות ה-140 לעיר וה-75 למדינה, עיריית ראשון לציון מחזירה את אירועי היער הקסום בגן המושבה. הפעילות, שתתקיים השבוע פעמיים: ביום חמישי (27.4) ובשבת (29.4), מיועדת לכל המשפחה – ללא תשלום. ראש העירייה, רז קינסטליך: "אחרי חגיגות העצמאות המרשימות שלנו שצפויות ברחבי העיר, אני שמח להזמין את התושבות והתושבים להמשיך לחגוג איתנו"

עיריית ראשון לציון מחזירה את אירועי היער הקסום בגן המושבה לרגל חגיגות ה-140 וה-75 למדינה. ביום חמישי (27.4), בין השעות 16:00-19:00, חוגגים עצמאות ב"מיני סיטי" לילדים – עיר ילדים קטנה עם כל מה שיש בעיר גדולה רק במשחק: שוק עם דוכנים, מרכז תכנון ובנייה עם הפעלות, מרכז ספורט עם חדר כושר, חנות גיימינג עם עמדות משחק, בית קפה לילדים, מרכז אופנה, מתנפחים ועוד המון הפתעות. בנוסף, בשעה 17:30 תתקיים ההצגה "בלוניזם" – קרקס בלונים מצחיק לכל המשפחה.

ביום שבת (29.4), בין השעות 10:30-13:30, תתקיים פעילות משחקים והצגות של היער הקסום. ב-11:00 יוכלו התושבות והתושבים ליהנות מהצגה לקטנטנים "מומינטרול והמגבעת" של תיאטרון גלי; וב-12:30 יתקיים המופע "כפל של קרקס" של תיאטרון הצפרדע המיועד לכל המשפחה. במקום יהיו גם משחקי חשיבה, סדנת יצירה, מכונית VR ומתנפחים.

הכניסה לאירועים הינה חופשית וללא תשלום.


ראש העירייה, רז קינסטליך: "אחרי חגיגות העצמאות המרשימות שלנו שצפויות ברחבי העיר, אני שמח להזמין את התושבות והתושבים להמשיך לחגוג איתנו ולהגיע לפעילות היער הקסום שמתחדשת השבוע ומיועדת לכל המשפחה – ללא תשלום נוסף".

קרדיט:עיריית ראשון לציון

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem