כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

ארגון המורים הודיע על שביתת אזהרה

אלו הכיתות שלא ילמדו ביום ראשון הקרוב

ארגון המורים הודיע על שביתת אזהרה בת יום אחד ביום ראשון הקרוב (30.4) בכיתות י' ו-י"א בכל הארץ.

ההחלטה להשבית באה בעקבות חוסר היענות של משרדי האוצר והחינוך לדרישות המינימליות של ארגון המורים העל יסודיים, וזה לאחר יותר משנה של מו״מ עקר.

צר לי לראות את חוסר העניין שמגלה שר החינוך, יואב קיש, במתרחש במערכת החינוך, על המחסור במורים מקצועיים, על הנטישה הקיימת והזלזול של פקידי האוצר בתביעות המורים בחינוך העל יסודי.

עוד נמסר מארגון המורים שביום ראשון נודיע על הצעדים הבאים.

הנהגת ההורים הארצית:


השבתת הלימודים של תלמידי כיתות י'-י"א ביום ראשון הקרוב פוגעת בראש ובראשונה בתלמידים המתכוננים לבגרויות. לשערורייה זאת אחראים ארגון המורים, משרד האוצר ומשרד החינוך.

רק לפני ימים בודדים נודע בציבור כי מסתמנת פריצת דרך במו״מ, אז כיצד יתכן שמו״מ שכזה לוקח למעלה משנה והעיצומים מחריפים? הנהגת ההורים הארצית תומכת בהעלאת שכר המורים, אך לא במחיר דריסה אלימה של ילדים.

הנהגת ההורים הארצית קוראת לכל הגורמים לחדול ממשחקים ומכותרות בתקשורת ולשבת למ"ומ רציף יוםיומי עד הגעה להסכם. סרבנות של מי מהצדדים תוכיח לציבור כי התלמידים אינם בראש מעייניהם״.

מועצת התלמידים והנוער הארצית:

ארגון המורים ומשרד האוצר, תנו הזדמנות למשא ומתן אמיתי בלי לפגוע בבגרויות של התלמידים

תקופת הבגרויות נמצאת בעיצומה ופעולות ארגון המורים נגד התלמידים עלולות לגרום לנזק משמעותי בהישגי התלמידים בבחינות אלה, וכך לפגוע בעתיד שלהם. מועצת התלמידים והנוער הארצית מצפה לפתרון המשבר בהקדם.

חייבים לעצור את הפגיעה בעתידם של תלמידי כיתות י׳ וי״א שרק לפני מספר ימים ציפו להשתחרר מהעיצומים בעקבות הוראת בית הדין לעבודה לארגון המורים להחזיר את ציוני המגן והמתכונות לכולם.

כזכור, בית הדין הורה גם על גישור בין הצדדים במשא ומתן. השביתה ביום ראשון מראה על חוסר אחריות ואמינות של רן ארז, לקראת הפגישות הנוספות של המשא ומתן.

מועצת התלמידים והנוער הארצית קוראת למשרד החינוך, למשרד האוצר ולארגון המורים להיכנס לחדר אחד ולא לצאת ממנו עד שיפתרו את כל הפערים ותיפסק הפגיעה בתלמידים.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן