כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

מדיטק חולון גאה להציג סדרת המופת "תן למילים לעשות בך"

סדרת המופת "תן למילים לעשות בך" במופע השקה לרגל ספרו החדש של הסופר ישי שריד

מדיטק חולון גאה להציג:
סדרת המופת "תן למילים לעשות בך" במופע השקה לרגל ספרו החדש של הסופר ישי שריד

'מגלה החולשות'

מדיטק חולון יוצא במופע מחווה חד פעמי ומרגש 'גילוי וכיסוי אצל ישי שריד' לרגל השקת ספרו החדש של הסופר הישראלי.

במופע יבוצעו ביצועים מקוריים ולחנים חדשים לטקסטים ספרותיים

ניהול מוסיקלי: ערן צור

בביצוע: ערן צור, דניאל סלומון, קרני פוסטל, אסף רוט, קרן טננבאום, ליאם צור

בהשתתפות: ישי שריד, דב נבון, אדיבה גפן, אורי ש. כהן, ברק רביד

בספריו מגיע שריד למעמקי הנפש הישראלית, הוא פועל עם גיבוריו באזורי החשיכה והמסתורין שלנו. במקדש, בחדר הטיפולים של הקב"נית, ובחברת הסייבר שגונבת מאנשים את סודותיהם. ספריו המרתקים הם מסע מטלטל אל עצמנו.


המופע יתקיים ביום שישי, ה-05 במאי 2023, בשעה 12:00,
מדיטק חולון


מדיטק חולון מציג את סדרת המופעים הבלעדית ויוצאת הדופן בנוף התרבותי – "תן למילים לעשות בך".

המופע 'מגלה החולשות' לרגל השקת ספרו החדש ישי שריד כולל קוקטייל ייחודי של סיפורים, שירים והרבה דמיון בהשתתפות מיטב אמני ישראל. הספר 'מגלה החולשות' מספק חוויית קריאה קולחת וקתרזיס מוסרי מהדהד. הוא מצביע על האופן שבו המפגש בין תאוות בצע, מקצועיות טכנית והסבת עין עלול ליצור שגרה שמפרנסת שחיתות ורוע.

ישי שריד הוא סופר ועורך דין ישראלי. נולד בשנת 1965 בתל אביב בתל אביב לדורית ויוסי שריד. זוכה פרס ברנשטיין לספרות ופרסים בינלאומיים. שריד כתב שבעה ספרים שתורגמו לשפות שונות וזכו בפרסים. ספרו לימסול זיכה אותו ב״פרס הגדול לספרות בלשית״ בצרפת ובפרס הבינלאומי על שם מריסה ג׳ורג׳טי, שניתן בטרייסט שבאיטליה. כמו כן היה מועמד ברשימה הסופית של פרס IMPAC המוענק באירלנד.

זו השנה ה-17 בה נפגשים על במה אחת שחקנים ומוסיקאים, סופרים, ומשוררים המציגים ביצועים מקוריים ולחנים חדשים לטקסטים ספרותיים המתבססים על נושא המופע. כל מופע מהווה אנתולוגיה בימתית חיה העוסקת ביוצר שהשפיע על התרבות הישראלית באופן עמוק.


סדרת מופעי הספרות והשירה מתקיימת במדיטק חולון החל משנת 2007. עד כה הופקו למעלה מ 100 מופעים במסגרת הסדרה, כולם עוסקים בספרות, בשירה ובמה שביניהם במהלך כל שנות הפרויקט הולחנו למעלה מ-400 לחנים מקוריים לשירי משוררים וסדרת המופעים יצאה במחוות מרגשות לעמוס עוז, דרור משעני, א.ב יהושע, חיים באר, יוכי ברנדס, דורית רביניאן, צרויה שלו ועוד יוצרים רבים אחרים. סדרת המופעים מהווה פרויקט בין תחומי המשלב ספרות, שירה ואומנויות הבמה. שירה וספרות, שחקנים ומוסיקאים, סופרים, סופרות, משוררים ומשוררות המציגים טקסטים מוקראים, שירים מולחנים ושיחות ספרותיות. המילים והצלילים מספרים לקהל, הצעיר והמבוגר, על העברית ועל התרבות, על הטבע האנושי ועל הדמיון, על המוזות ועל האהבה ועל נשמת האמן בכל אחד ואחת מאתנו.

​עלות כרטיס: 110 ₪.

·         הנחות לתושבים וותיקים/ תושבי העיר חולון.

מתחם מדיטק חולון הינו מתחם תרבות יוצר, חדשני ורב תחומי המקיים פעילויות תרבות מגוונות בכל תחומי האמנויות ומושך אליו קהל מגוון מחולון ומחוצה לה.

מדיטק, רחוב גולדה מאיר 6 , חולוןטלפון:03-5012505

קרדיט צילום: יסמין שריד

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem