כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

בלעדי: מחר תתקיים שביתה ברשת קהילה ופנאי שתכלול את כל המסגרות של הילדים למעט החינוך המיוחד וצהרוני בתי הספר 

כל הפרטים במדור החינוך של חדשות goitem

בלעדי: מחר תתקיים שביתה ברשת קהילה ופנאי שתכלול את כל המסגרות של הילדים למעט החינוך המיוחד וצהרוני בתי הספר 

העובדים הוציאו מכתב להנהלת הרשת בו הם טוענים כך:

במסגרת הצעדים הארגוניים שאנו מנהלים מול ההסתדרות אנו מודיעים על שביתה מחר בבוקר שתכלול את כל העובדים הכלולים בהסכם הקיבוצי למעט החינוך המיוחד .

העובדים טוענים בין השאר כי הנהלת הרשת החליטה לבטל את תשלום דמי החופשה כמו גם את הכספים המועברים להשתלמויות .

במסגרת המשא ומתן מול הנהלת הרשת העובדים דורשים תוספות שכר לצד שיפור בתנאי התעסוקה.


אנו נעדכן בהמשך צעדי המחאה ככל שיהיו.

תגובת רשת קהילה ופנאי:

קיבלנו בהפתעה ואף בצער רב את החלטת ההסתדרות וועד העובדים שהתקבלה הערב, בצאת השבת, להשבית מחר (יום א' 7/5/23) את עבודת עובדי הרשת החברים בהסתדרות.

בחודשים האחרונים הנהלת רשת קהילה ופנאי מקיימת משא ומתן מול ההסתדרות, במטרה לחתום על הסכם קיבוצי חדש, שיבטיח את שיפור השכר ותנאי עבודתם של עובדי הרשת, הן במסגרות החינוכיות והן במרכזי הרשת ברחבי העיר, על מנת לחזק את מחויבותם של העובדים לרשת ואת מידת שביעות רצונם.

למרות הודעת הרשת על תוספת שכר בשווי של מיליוני שקלים בשנה וקריאות חוזרות ונשנות של הנהלת הרשת להסתדרות ולוועד העובדים לחזור לשולחן המשא ומתן ולהימנע מכל צעד שאינו תורם ואינו מקדם את ההסכם ואת תנאיו, הודיעו הערב ההסתדרות וועד העובדים על סירובם להמשיך בדיונים ונקטו בצעד קיצוני וחמור של השבתת העובדים מחר!

על כן מחר, יום ראשון, 7/5/23, לא יפעלו מעונות היום וצהרוני גני הילדים בעקבות השבתה זו וההורים יהיו זכאים להחזר כספי על יום לימודים זה.

צהרוני בתי הספר, יפעלו כרגיל בהיערכות מיוחדת של הרשת ועם צוותים חלופיים.

כלל פעילות הפנאי של הרשת תפעל כסדרה* לאורך יום הפעילות מחר, יום א' 7/5/23.

*במקרים חריגים בהם לא תתקיים פעילות הפנאי, הודעה אישית תשלח למשתתפים.

לרשת אמירה לא מתפשרת על מתן שירות מיטבי ורציף לילדים במסגרות החינוכיות ובהתאם לכך דרישת הרשת מעובדיה, לנוכחות רציפה ולהימנעות מהיעדרויות שלא לצורך, באמצעות ניצול מתן תשלום יום מחלה מהיום הראשון. הרשת מתגמלת את עובדיה במגוון דרכים ואופנים כחלופה לדרישת ההסתדרות וועד העובדים. ההסתדרות מגלה התנגדות נחרצת לאמירה בלתי מתפשרת זו של הרשת ועל רקע זה הכריזה על השבתה זו באופן חסר אחריות ותוך פגיעה בעובדים.

הורים יקרים, צר לנו מאוד כי ההסתדרות וועד העובדים בחרו לנקוט בצעד חד צדדי חמור זה הפוגע בילדכם, ולא פחות חשוב, בכם ההורים. אנו מודעים לאי הנוחות הנגרמת לכם לאור השבתה זאת ולכן הנהלת הרשת תמשיך לפעול על מנת למזער את הפגיעה בתושבים ותפעיל את פעילויות הפנאי ופעילויות נוספות, ככל הניתן, באמצעות כוח אדם חלופי.

נמשיך לגלות אחריות ארגונית למתן שירות איכותי ומיטבי עבורכם.

הנהלת הרשת חוזרת וקוראת לוועד עובדי הרשת למנוע את ההשבתה מחר, לשוב אל שולחן המשא ומתן ולהצטרף למאמץ העירוני לטובת הורי וילדי העיר. אנו מאמינים שבהידברות ורצון טוב של הצדדים ניתן להגיע להסכמות רחבות שייטיבו עם העובדים.

הורים, נבקשכם לא להתייחס להודעות מגורמים שונים המועברות בקבוצות השונות, אלא רק להודעות רשמיות שתצאנה מהנהלת הרשת.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן