כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

הותר לפרסום: ניסיון רצח בחולון

לא תאמינו באיזה קלות נדקר אדם-כל הפרטים במדור הפלילים של חדשות חולון goitem

הותר לפרסום: ניסיון רצח בחולון-לא תאמינו באיזה קלות נדקר אדם

פרקליטות מחוז תל אביב (פלילי) הגישה לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום כנגד אמיר אבוש (26) בגין כך שניסה לרצוח את מכרו לאחר שהפסיד לו במשחק קלפים. אבוש אף גנב מהמכר, אצלו עבד בעבר, 20,000 ₪.

מכתב האישום שהגישה עו"ד ליהי מלצמן עולה כי אבוש הגיע לביתו של הקורבן בחולון לשחק עמו בקלפים והפסיד לו סכום של כ–5,000 ₪. בהמשך להפסד, עזב את המקום על מנת להביא סכום כסף נוסף ולהמשיך במשחק. לאחר שהפסיד את הסכום הנוסף, שלף אבוש בכעס סכין שנשא עליו ותקף באמצעותה את הקורבן בכל חלקי גופו, כולל בצד שמאל של חזהו. בשלב מסוים, נטל אבוש סך של 20,000 ₪ שהיו על גופו של הקורבן ונמלט מהמקום, כשהוא מותיר אותו שותת דם. הקורבן הצליח בכוחותיו האחרונים לחלץ עצמו ויצא לרחוב, שם התמוטט ועוברי אורח הזמינו את כוחות ההצלה. הקורבן הובהל לבית החולים ובוצע בו ניתוח מורכב שכלל כריתה של חלק מריאתו. כמו כן, נזקק לכמות גדולה של מנות דם, סבל מטראומה רב מערכתית, הורדם והונשם.
מספר ימים לאחר התקרית, בעודו נמלט מהמשטרה, שלח אבוש באמצעות אפליקציית "טלגרם" לאחיו של הקורבן הודעות, בכוונה לשבש את הליכי המשפט ולמנוע מהם למסור עדות נגדו בחקירה. בין היתר כתב אבוש לאחיו של הקורבן כי הוא כותב לו במטרה "…לדעת שהכל בסדר איתך", "ושאתה מתנהג בגבריות". כמו כן, הוסיף "אל תגיד דברים מיותרים במקומות שלא צריך". באותו היום נעצר אבוש כשהוא מסתתר בארגז מצעים מתחת למיטה בבית חמותו בחולון ונושא על גופו סכין שלא כדין.

בבקשת המעצר ציינה עו"ד מלצמן כי "המשיב ניסה לגרום למותו של הקורבן על רקע הפסד כספי במשחק קלפים ותקף אותו באמצעות סכין – דקר אותו דקירה חודרת בחזה וגרם לו לחתכים בגופו ונמלט מהמקום. הקורבן פונה במצב קשה וסבל מפגיעות קשות, היה מורדם ומונשם תקופה ארוכה ועד עתה נמצא בהליך שיקום כתוצאה ממעשי הנאשם."

כתב האישום מייחס לאבוש עבירות של ניסיון רצח, חבלה חמורה כשהעבריין נושא נשק קר, גניבה, שיבוש מהלכי משפט, הדחה בחקירה והחזקת סכין שלא כדין.


אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem