כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

חולון:הנהלת רשת קהילה ופנאי טוענת: 103 מסגרות נסגרו במהלך ה-6 חודשים הראשונים של שנת הלימודים הנוכחית.

כל הפרטים במדור החינוך של חדשות goitem

הנהלת רשת קהילה ופנאי טוענת: 103 מסגרות נסגרו במהלך ה-6 חודשים הראשונים של שנת הלימודים הנוכחית.

יותר מפי 8 ימי מחלה לעובדים המקבלים תשלום עבור יום המחלה הראשון, לעומת חבריהם המקבלים ימי מחלה כחוק.

סלע המחלוקת הינו בעיקר בנושא ימי המחלה של עובדי מסגרות הגיל הרך, אשר הובילו לסגירת 103 מסגרות – רק במחצית הראשונה של שנת הלימודים הנוכחית, לאור דיווח של עובדים על ימי מחלה.

מניתוח ניצול ימי המחלה באחד מהסקטורים בגיל הרך, מצאנו כי עובדים הזכאים לתשלום חופשת מחלה החל מהיום הראשון, ניצלו יותר מפי 8 ימי מחלה, לעומת חבריהם לעבודה ברשת (המקבלים תשלום ימי מחלה ע"פ חוק).

במסגרת ההסכם הקיבוצי הישן, עובדי מסגרות החינוך היו זכאים לתשלום יום מחלה מלא, מהיום הראשון. זאת, בניגוד למקובל בשוק ולמוגדר בחוק, לפיו עובד לא יקבל תשלום עבור יום המחלה הראשון; יקבל 50% עבור ימי המחלה השני והשלישי; ורק החל מהיום הרביעי והלאה יקבל תשלום מלא עבור מחלתו. אנחנו פועלים על מנת להסדיר מחדש את זכאות עובדי מסגרות הגיל הרך לזכאות קבלת תשלום ימי מחלה כחוק.


לצערנו, ההסתדרות עושה ניצול ציני של המצב, שמה את משקלה ונותנת את ידה לתופעה זו, כדרך להביא ל"שיפור תנאי העובדים".

אנו סבורים כי לא משפרים את תנאי העובדים על ידי עידוד לקיחת ימי מחלה וכתוצאה מכך, פוגעים ברציפות עבודת מסגרות החינוך של הרשת. מנגד, וכדי לעודד מצוינות ונוכחות מלאה של עובדי החינוך במסגרות – התחלנו כבר החודש, להעניק לעובדים מענק חודשי אוטומטי עבור התמדה בעבודתם.

אנו לא ניתן ידנו להמשך התופעה וכך גם הנהלת העיריה, העומדים מאחורינו בדרכנו המשותפת, לשיפור השירות המוענק לכם במסגרות החינוך לילדיכם, תוך דגש על רציפותו.

לצערנו, ההסתדרות משתמשת בנשק הכבד ביותר שלה, נשק השביתה, ובכך לוקחת אתכם ואת ילדיכם כבני ערובה.

נכון לזמן שליחת מכתב זה, ההסתדרות טרם עדכנה אם בכוונתה להמשיך בשביתה גם מחר, יום ב'

ה-8/5/23  – אנא היערכו בהתאם. נמשיך לעדכנכם בכל התפתחות ונקווה יחד לחזרתם של נציגי ההסתדרות וועד העובדים לשולחן המו"מ ובהתאם להפסקת העיצומים וההשבתה.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן