כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

מוקירים את הווטרנים

ראשון לציון חוגגת את יום הניצחון על גרמניה הנאצית

מוקירים את הווטרנים: ראשון לציון חוגגת את יום הניצחון על גרמניה הנאצית

עיריית ראשון לציון תציין את יום הניצחון על גרמניה הנאצית בצעדה חגיגית, בטקס זיכרון ובקונצרט מיוחד. בצעדה, שתתקיים מחר (שני), ישתתפו וטרנים תושבי ראשון לציון שלחמו במלחמת העולם השנייה, ראש העירייה וחברות וחברי מועצת העיר. בנוסף יצאה העירייה בקמפיין שילוט ברחבי העיר המציג את תמונותיהם של וטרנים תושבי העיר שלחמו בקרבות

מוקירים את הווטרנים תושבי ראשון לציון. יום הניצחון על גרמניה הנאצית יחול ביום שלישי הקרוב (9.5), ובעיריית ראשון לציון יציינו אותו בצעדה חגיגית, בטקס זיכרון ובקונצרט מיוחד.

הצעדה, לזכר הווטרנים שלחמו במלחמת העולם השנייה, תתקיים מחר (שני, 8.5) החל מהשעה 17:45 ותצא מרח' זד"ל 3 (מחוץ לבית העם) ועד להיכל התרבות. בצעדה ישתתפו וטרנים תושבי ראשון לציון, ראש העירייה וחברות וחברי מועצת העיר. לאחריה, יתקיים קונצרט חגיגי בהיכל התרבות. בנוסף, ביום רביעי (10.5) יתקיים טקס נוסף בפארק הזיכרון החל מהשעה 17:00.

כמו כן, בעיריית ראשון לציון יצאו בקמפיין שילוט ברחבי העיר המציג את תמונותיהם של ניקולאי גרוביץ', ליאוניד ברומברג, זוסים טרפר – וטרנים שלחמו בקרבות ומתגוררים בעיר.


בעקבות הצעדה, מחר בין השעות 17:50-18:30, ייסגרו לתנועת רכבים הרחובות הבאים:
רח' רוטשילד: מרח' הרצל עד לרח׳ ז'בוטינסקי (צומת).
רח' ז'בוטינסקי: מרח' רוטשילד עד לרח' גרינבוים.
רח' ביאליק: תתאפשר כניסה לדיירי הרחוב בלבד.

לפרטים נוספים ולכרטיסים ניתן לפנות לאגף הקליטה בטל' 03-9682380.

קרדיט:עיריית ראשון לציון

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem