כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

גג העולם

תושבי חולון מוזמנים למפגש מקוון בנושא פאנלים סולאריים על גגות בתים משותפים, שיתקיים היום, ללא תשלום

גג העולם

תושבי חולון מוזמנים למפגש מקוון בנושא פאנלים סולאריים על גגות בתים משותפים, שיתקיים היום, ללא תשלום

תושבי חולון מוזמנים להשתתף במפגש מקוון, ביוזמת מערך איכות סביבה וקיימות בעיריית חולון, בנושא פאנלים סולאריים על גגות בתים משותפים, שיתקיים היום (רביעי), 10.5.23, בשעה 20:30 באמצעות הזום וישתתפו בו נציגי עמותת הפורום הישראלי לאנרגיה, שיספרו על אודות מיזם "שמש לכולם" ועל האופן שבו גג הבניין יכול לתרום לסביבה ולהועיל לבניין הודות לאנרגיית השמש.

בפסגת האקלים הבינלאומית שנערכה בבריטניה בשנת 2020 התחייבה ממשלת ישראל לצמצם ב-30% את השימוש בדלקים מזהמים עד שנת 2030 ולעבור לאנרגיות נקיות. כחלק מחברותה של עיריית חולון בפורום ה-15, היא נטלה על עצמה להציב יעדים כמותיים להפחתת פליטות גזי החממה, להפחתת זיהום האוויר בעיר ולהכנת תוכנית פעולה עירונית להגשמת יעדים אלה. תוכנית הפעולה העירונית של חולון כוללת הצבת מערכות סולאריות על גגות מבני ציבור, בהם גם מבני חינוך, וכן עידוד התושבים להתקנת מערכות סולאריות על גגות בתיהם הפרטיים והמשותפים. יצוין, כי בחולון כבר מתוקנים פאנלים סולאריים חסכוניים על גגות בתי ספר, על גבי סככות מגרשי ספורט וכן על גגות מבני ציבור עירוניים.

הרישום למפגש המקוון באמצעות קישור שיופיע באתר העירייה בכתובת www.holon.muni.il.


צילום: החברה הכלכלית לפיתוח חולון

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem