כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

הפשיטה בראשון לציון

צפו בסרטון: כל הפרטים המבצע שערכו בלשי משטרת ישראל בראשון לציון

בתום חקירת המשטרה בידי תחנת מסובים במרחב דן, הגישה יחידת התביעות במחוז ת"א, שני כתבי אישום נגד שני גברים, בגין סחר בסמים

במהלך חודש פברואר פתחו חוקרי תחנת מסובים בחקירה סמויה בגין סחר בסמים באמצעות אפליקציית מסרים מוכרת.

במהלך החקירה, חשפו בלשי תחנת משטרת מסובים, 2 חשודים בני 51 מראשל"צ ויהוד, אשר פעלו בצוותא בתחום הסחר בסמים והפצתו לכל דורש בערים מרכזיות במרכז ובדרום.

החשודים ביצעו מספר עסקאות באמצעות תיאום ברפליקציית המסרים.

בתאריך 23.4.23, בלשי תחנת מסובים ערכו פשיטה באמצעות צווי חיפוש יזומים אצל החשודים במהלכם גילו בביתו של החשוד מראשל"צ, כי החזיק ברשותו כ- 230 גרם קנבוס, 5 סיגריות אלקטרוניות המכילות סם מסוכן מסוג MDMB PINACA וכסף מזומן בסך 2,650 ש"ח. בנוסף, במהלך חיפוש בביתו של החשוד השני מיהוד, הבלשים איתרו במהלך החיפוש, 15 שקיות במשקל של כ-186 גרם עם סם מסוכן מסוג קנבוס, 9 שקיות סם מסוכן מסוג חשיש, 12 סיגריות אלקטרוניות המכילות סם מסוכן מסוג MDMB PINACA.


הבלשים עצרו את החשודים והם הובאו לחקירה בתחנת מסוביפ שבסיומה נכלאו ומעצרם הוארך מעת לעת.

עם סיומה של חקירה מואצת, הגישה יחידת התביעות של מחוז ת"א, שני כתבי אישום בגין יצוא, יבוא, מסחר, הספקה של סמים מסוכנים והחזקה/ שימוש בסמים שלא לצריכה עצמית וכן בקשות למעצר עד תום ההליכים.

מצ"ב תיעוד; קרדיט: דוברות המשטרה.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן