כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

חולון: האם המשבר ברשת קהילה ופנאי הסתיים?

כל הפרטים בחדשות חולון goitem

האם המשבר ברשת קהילה ופנאי הסתיים?

בית הדין לעבודה נענה לבקשת רשת קהילה ופנאי והורה לעובדי המעונות והצהרונים לשוב לעבודה

בית הדין לעבודה קיבל היום (שישי, 12.5) לפנות בוקר את בקשתה של רשת קהילה ופנאי, למתן צו מניעה כנגד שביתת עובדות ועובדי המסגרות החינוכיות וכל עובדי הרשת המאוגדים בהסתדרות, והורה להם לשוב לעבודתם באופן מיידי.

הצו התקבל היום ב-6:30 בבוקר ומאותו הרגע, פועלים ברשת לפתוח, בהתראה קצרה מאוד, את כל מעונות היום של הרשת, החל מהשעה 10:00. "אני קוראת לכם להתגייס במהרה לטובת הילדים וההורים ולעשות מאמצים גדולים לפתיחת המסגרות עוד הבוקר ובאופן מיידי", כתבה מנכ"לית הרשת, בתיה כהן, לצוותים החינוכיים במעונות היום.

מרשת קהילה ופנאי נמסר בנוסף:


"לשמחתנו, יש היענות יפה של עובדות המעונות, למרות ההתראה הקצרה, בבוקר יום שישי, לאחר שביתה של שבוע", אמרה מנכ"לית הרשת, "העובדות שלנו עושות זאת מתוך הבנה את החשיבות הגדולה של מתן מענה להורים ולילדים עוד היום. אבקש לציין כי לצד עובדות המעונות, נרתמים גם מנהלים ועובדים אחרים ברשת, אשר שמו הכל בצד ונענו בשעות בוקר מוקדמות למאמץ המשותף למען תושבי העיר".

בית הדין הורה על חזרה מיידית למו"מ

עו"ד יניב מטלס, ממשרד "מטלס ושות", המייצג את רשת קהילה ופנאי במו"מ, כתב בבקשה הבהולה לצו המניעה: "השבתה זו של ההסתדרות מביאה לכך שמזה 5 ימים (והיד עוד נטויה!) מוצאים עצמם אלפי הורים וטף, ללא מענה חינוכי וללא מסגרת חינוכית מתאימה, וכל זאת כאשר ההסתדרות מסרבת לקיים כל שיח עם הרשת".

"כך, הלכה למעשה, ארגון יציג משבית פעילות חינוכית דרמטית, משמעותית ורחבה ביותר בעיר שלמה, כאשר הוא מסרב אפילו לקיים שיח עם הרשת", כתב עו"ד מטלס והוסיף: "ספק אם ניתן למצוא תקדים להתנהלות זו – אלפי הורים וילדים בני ערובה להתנהלות קלוקלת זו של ההסתדרות".

חוזרים לשולחן המו"מ כבר ביום ראשון

"אנו ממתינים בציפייה להמשך המו"מ ביום ראשון (ה-14.5) ולמרות ההשבתה והצעדים החד צדדיים שנקטו בהסתדרות ובוועד העובדים, נבקש לומר לכל אחת ואחד מכם, כי נמשיך לפעול בנפש חפצה להשגת הסכם שיטיב עמכם", כתבה הנהלת הרשת לעובדים, "אנו נעשה הכל כדי לסיים את דיוני המו"מ בהקדם האפשרי ונפעל אל מול הנציגים שלכם ביעילות ובשקיפות, ואנו מייחלים שכך ינקטו כל הצדדים".

בימים האחרונים פרסמה הרשת כי בשיתוף פעולה עם העירייה, הושגה תוספת תקציבית של מיליוני שקלים לשכר עובדי רשת קהילה ופנאי, הבאה לידי ביטוי בתוספות שכר, של עד כ-25 אחוז. בנוסף, העבירה ההנהלה טיוטת הסכם המאפשרת לעובדי הרשת, לראשונה בישראל, בחירה בין שני מסלולי שכר.

"אתן ורק אתן יודעות מהו מסלול השכר הנכון עבורכן", כתבה ההנהלה לעובדות המעונות והצהרונים במכתב שמפרט את מסלולי השכר המוצעים להן, "בחרנו להעניק לכל אחת ואחת מכן את הזכות לבחור את מסלול העסקתה ולא לאפשר לאף אחד לקבוע זאת עבורה".

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem