כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

ראשון לציון :הותרו לפרסום פרטים נוספים מפרשת הרצח

צפו במפקד התחנה - נצ״מ אלעד קליין ותיעוד מהזירה

בשעות הבוקר פרסמנו כאן על כך שהמשטרה עצרה כעת תושב ראשל"צ בחשד שדקר את גרושתו בדירתם בעיר.

כעת הותרו לפרסום הדברים הבאים:

הסתיימה כעת הערכת מצב בזירת הרצח בראשל"צ, בראשות סממ"ז מרכז- תנ"צ יאיר חצרוני, בסיומה החקירה הוטלה על היחידה המיוחדת ללוחמה בפשיעה (יל"פ) במרחב שפלה

שוטרי תחנת ראשל"צ פתחו הבוקר בחקירה מואצת, עם קבלת דיווח בדבר אשה שנדקרה למוות בדירתה, כאשר החשוד נעצר והועבר לחקירה בתחנה לצד בידוד הזירה ואיסוף ממצאים פורנזים.

מבדיקה עולה, כי בשנת 2021 נפתח תיק בין השניים המתייחס לחשד לאירוע משנת 2019, אולם בהיעדר שתוף פעולה, נגנז ע"י התביעה, בתום בחינה משפטית.


השוטרים עצרו את החשוד בזירה ובהמשך יובא לדיון בבימש בבקשה להאריך מעצרו, בהתאם לצורכי החקירה.

בימ״ש האריך כעת את מעצרו לבקשת המשטרה ובהתאם לצורכי החקירה וממצאיה עד לתאריך 17.5.23 לצד בקשה לשליחתו לבדיקת גורמי רפואה.

ממד"א נמסר:

בשעה 06:54 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון, על אישה מחוסרת הכרה על רקע ארוע אלימות בבניין ברחוב רמז בראשון לציון. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ולאחר ניסיונות החייאה קובעים את מותה של אישה כבת 55.

חובש רפואת חרום במד"א אורי שטיינמץ ופאראמדיק מד"א מתן דושי, סיפרו:

ראינו בחדר המדרגות אישה כבת 55 מוחסרת הכרה, ללא נשימה וללא דופק, היא סבלה מחבלות, מייד הענקנו לה טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות שבסופן נאלצנו לקבוע את מותה.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן