כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

חולון: רשת קהילה ופנאי בהודעה להורים

מה גובה הסכום? ומתי תקבלו את הכסף עבור הימים שהמסגרת החינוכית לא עבדה<

בית הדין לעבודה, הורה אמש(ראשון, 14/5/23) להסתדרות ולוועד עובדי רשת קהילה ופנאי בחולון, לשוב אל שולחן המשא ומתן ולהימנע מעיצומים או שביתה, על מנת לאפשר לצדדים להגיע להבנות ולהסכם קיבוצי חדש.

בעקבות החלטת בית הדין, כבר הבוקר, נפגשו הצדדים לפתיחה מחודשת של המשא ומתן.

"רשת קהילה ופנאי מברכת על החלטת בית הדין המחייבת חזרה לשגרת עבודה בכל פעילויות הרשת, במטרה לחזור ולתת שירות מקצועי, רציף ומיטבי לילדים, להורים ולמשתתפי פעילויות הפנאי", אמרה בתיה כהן, מנכ"לית רשת קהילה ופנאי.

לדבריה, "העובדים והעובדות שלנו הנם הנכס היקר לנו ביותר ואנו נעשה הכל על מנת למצות את המו״מ ולהגיע, בהידברות והסכמה, להסכם עבודה חדש שייטיב עימם. אנו זוכים לתמיכת מקבלי ההחלטות והדרג המקצועי בעירייה, הפועלים לצידה של הרשת בכדי להביא לשיפור שכר העובדים ותנאי העסקתם".

הנהלת הרשת חוזרת ומתנצלת על אי הנוחות שנגרמה להורים ומתחייבת להמשיך לעשות כל הניתן על מנת להבטיח את המשך שיפור רמת השירות ורציפותו.


באשר להחזר הכספי לו זכאים ההורים בעקבות השביתה – עד ה 20/5, תשלח הודעה אישית להורים בנוגע לגובה ההחזר הכספי לו הם זכאים, הזיכוי יקוזז מהתשלום עבור חודש יוני 23. הנהלת הרשת מאחלת לכל ההורים, הילדים והעובדים שבוע שקט ובטוח.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem