כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

רחוב חדש נולד בחולון

כל הפרטים על המיקום של הרחוב ועל של מי הוא נקרא במדור הנדל"ן של goitem

רחוב חדש נולד בחולון:נחנך רחוב על שמו של ראש עיריית חולון לשעבר, עו"ד חיים שרון ז"להרחוב ממוקם בחלקה המזרחי החדש של שכונת קריית רבין

עיריית חולון קראה היום רחוב חדש בחלקה המזרחי של שכונת קריית רבין על שמו של ראש העיר השלישי של חולון, עו"ד חיים שרון ז"ל. בטקס חגיגי שהתקיים במקום בהשתתפות בני משפחת שרון, הוסר הלוט מעל שילוט הרחוב ונגזר הסרט.

חיים שרון (2011-1925) היה עורך דין, איש ביטחון ואיש ציבור, שתרם רבות לחולון ולמדינת ישראל. שרון כיהן כממלא מקומו של ראש העיר השני של חולון, פנחס אילון ז"ל, ולאחר מותו של אילון בשנת 1987, שימש שרון במשך כשנתיים כראש העיר. בתקופת כהונתו החלה בנייתם של אצטדיון הכדורגל בקריית הספורט ו"ימית 2000", נבנו בתי ספר ומרכזים קהילתיים חדשים, הונחה אבן הפינה לשכונה החדשה קריית אילון והוקמה מועצת ארגוני המתנדבים. בשנת 1996 העניקה עיריית חולון לשרון את התואר "יקיר העיר חולון" על פועלו ועל הישגיו ולאות הערכה והוקרה על תרומתו לעיר ולמדינה.

לפרטים נוספים על אודות עו"ד חיים שרון –לחצו כאן

יצוין, כי בהמשך תקרא עיריית חולון בשכונה זו גם רחוב על שמו של ראש העיר הרביעי של חולון, עו"ד משה רום ז"ל. 


(משפחתו של חיים שרון באה לחלוק לו כבוד)

צילום: עיריית חולון

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem