כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

התנסות מפתיעה

ההורים מבת-ים שהפכו לחיילים ליום אחד

התנסות מפתיעה: ההורים מבת-ים שהפכו לחיילים ליום אחד

במסגרת תחום הכנה לצה״ל בעיר, יצאו בשבוע שעבר 17 הורים של נערים מבת-ים הנמצאים בתהליכי גיוס לצה"ל לחוות יום אחד כחיילים. ההורים, בני העדה האתיופית הגיעו מהעיר לבסיס הגדנ״ע צלמון לחוות את הצבא ולהיות חיילים ליום אחד.

מטרת היום הינו התנסות בחוויית "חייל ליום אחד" הכוללת: אימוני שדאות, היכרות עם המערך הצבאי ובסוף היום התקיים טקס סיום צבאי מרשים. 

יום זה היווה מנוף לשיח עם הורים יוצאי אתיופיה על האתגרים הקיימים בשירות הצבאי של ילדיהם ודרכי התמודדות. השיח כלל שאלות ותשובות עם בחירי הצבא והביטחון, בראשם קצין חינוך ראשי ונציג משרד הביטחון.

ההשתתפות ביום זה אפשרה להורים "הצצה" לחוויה הצבאית שילדיהם עוברים במהלך שירותם.


מ"מ מנהל מחלקת הנוער, אורן מיכאלי: "בשגרה אנחנו עוסקים בהכנה לצה"ל בעיקר עם בני הנוער, אירוע השיא של חייל ליום אחד הינו מיוחד בצורה מרגשת.

שמחנו לתת את האופציה להורים שלא שירתו בצבא, להבין היכן ילדיהם יהיו יום אחד, מה יחוו, איך זה לעמוד בח', לרוץ בזמנים ולחכות בתור לחדר אוכל צבאי.

מאחלים למתגייסים ולהוריהם הצלחה בהמשך הליכי המיון והשיבוץ ובגיוס לצבא".

קרדיט צילום: עיריית בת-ים

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem