כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

ביכורי תינוקות, הפנינגים בקהילה ורייב מיוחד לבני נוער

חוגגים שבועות בראשון לציון עם שלל פעילויות ואירועים

ביכורי תינוקות, הפנינגים בקהילה ורייב מיוחד לבני נוער: חוגגים שבועות בראשון לציון עם שלל פעילויות ואירועים

עיריית ראשון לציון יוצאת בשלל פעילויות ואירועים לרגל חג השבועות ללא תשלום או בתשלום סמלי. ראש העירייה, רז קינסטליך: "חג השבועות הוא הזדמנות מצוינת לבלות עם המשפחה, ולכן גם השנה דאגנו לכם למגוון אירועים ופעילויות שמתאימים לכל הגילים. אני מזמין את תושבות ותושבי העיר לבוא וליהנות ביחד"

ביכורי תינוקות, מסיבות שבועות בקהילה, חגיגת שבועות ממבט מגדרי ורייב מיוחד לבנות ולבני נוער. עיריית ראשון לציון יוצאת בשלל פעילויות ואירועים לרגל חג השבועות ללא תשלום או בתשלום סמלי.

היום (א', 21.5) יחלו החגיגות עם מסיבות שבועות בקהילה: במרכז קהילה רוזן יחכו לכם בין השעות 16:30-19:00, מתקני מים מתנפחים, מתחם חליבה מדומה, עמדת צילום מגנטים, עמדת יצירה ועוד שלל הפתעות. בנווה ים (רח' הנחשול 26, בגינה הגדולה) יתקיים בין השעות 17:00-19:00 אירוע פתוח לכל המשפחה בהובלת הצופים ומרכז הנוער ר"א, עם מופע שירה, מופע ג'גלינג, עמדות יצירה, דוכן פיתות על האש ודוכני מזון בתשלום. הכניסה לשני האירועים חופשית.

בשעות הערב (19:30), יתקיים מופע משירי נעמי שמר במלאת 19 שנים למותה של המשוררת והמלחינה. את הערב תנחה ללי שמר שתשלב סיפורים על החיים כבתה של נעמי שמר, ועל הביצועים יהיו הזמרת מיקה עינב והזמר עודד סנדטש, בעיבודים המקוריים של גבי ארגוב. להזמנת כרטיסים: https://bit.ly/3OaVKgY.


ב-20:00 בערב תתקיים בבית יד לבנים חגיגת שבועות ממבט מגדרי של המשרד לקידום מעמד הנשים וחטיבת התרבות בחברה העירונית. מה מחכה לכם? המופע "חגיגה לבנה" של ליאת יצחקי ונגניות אנסמבל אלבי, הכולל שירים וסיפורים מרגשים ומעוררי השראה נשית לחג. לפרטים להזמנת כרטיסים (בעלות של 40 שקל לכרטיס): https://www.htrl.co.il/event.asp?event=5025, או בטל' של "לגלות תרבות" שמספרו 03-9537000.

מחר (ב', 22.5) בין השעות 17:30-19:30, יתקיים בשכונת מרום ראשון (גינת ההתיישבות), הפנינג שבועות מיוחד למשפחות עם מגלשות מים, תותח קצף, פופקורן ושערות סבתא. הכניסה חופשית לתושבות ולתושבים.

צעירי וצעירי העיר מוזמנים לתרגל יוגה בשקיעה בין השעות 18:30-19:30, במתחם הפלייבוקס באגם יס פלאנט. הכניסה חופשית, אך מותנה בהרשמה מראש דרך מרכז הצעירים.

בנוסף, ביום שלישי (23.5) יתקיים בגן המושבה אירוע מיוחד של ביכורי תינוקות המיועד להורים לילדים שנולדו בשנת 2022 (1.1-31.12.22). במקום יהיו דוכני מוצרים ומתנות לתינוק ולאם, הפעלות מוזיקליות, סדנאות בנושא עיסוי תינוקות, ייעוץ שינה, הנקה והתפתחות הילד, ייעוץ עם "מכללת הורים" של מינהל קהילה בעיריית ראשון לציון, עמדות צילום, עמדות הסברה של בטרם ועוד. בנוסף, תינתן מתנה לכל משפחה. הכניסה חופשית אך מותנית ברישום מוקדם: לחצו כאן

בשעה 17:00 תתקיים במרכז קהילה רקפות סדנה להכנת טנא מקושט לגילאי 5-8, בעלות סמלית של 10 שקלים למשתתף.

בחג השבועות, ב-26.5 (שישי), יחכה לבני ובנות הנוער רייב שבועות מיוחד במועדון התדר. כמו כן, במהלך הסופ"ש (26-27.5) יתקיימו במוזיאון אגם מגוון סיורים מודרכים, סדנאות יצירה קינטיות לילדים ברוח החג, משחק דיגיטלי לכל המשפחה וסיור בתערוכה "הפרעת הסדר".
ראש העירייה, רז קינסטליך: "חג השבועות הוא הזדמנות מצוינת לבלות עם המשפחה, ולכן גם השנה דאגנו לכם למגוון אירועים ופעילויות חינמיות שמתאימים לכל הגילים. אני מזמין את תושבות ותושבי העיר לבוא וליהנות ביחד".

קרדיט:עיריית ראשון לציון

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem