כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

לרגל שבועות, חג המים ופתיחת הקיץ

מתחם אטרקציות המים "ספלאש" במתחם MEEX שרונים נפתח!

לרגל שבועות, חג המים ופתיחת הקיץ

מתחם אטרקציות המים "ספלאש" במתחם MEEX שרונים נפתח!

לרגל חג שבועות או בשמו הנוסף, חג המים ועם תחילת הקיץ, מתחם MEEX שרונים בהוד השרון מזמין אתכם לחוויה רטובה לכל המשפחה: אטרקציית מים יוצאת דופן הכוללת מזרקות צבעוניות, דלי ענק, תותחי מים צבעוניים, מנהרת מים ועוד.

אטרקציית המים "ספלאש", בה הושקעו כ-3 מיליון שקלים, משתרעת על פני שטח של 500 מ"ר וכוללת מיתקני מים ייחודיים שיובאו במיוחד מקנדה וארה"ב ומספקים חוויה צבעונית ורטובה לכל המשפחה.

ב25.5.23 ערב חג שבועות, אטרקציית המים תפתח לקהל הרחב ותהיה פעילה לאורך תקופת הקיץ 2023 , עד סוף חג סוכות השנה.


תחילה ימי הפעילות יהיו בסופי שבוע בלבד- ימי שישי בין השעות 12:00-16:00 וימי שבת בין השעות 10:00-20:00. בחודשים יולי- אוגוסט האטרקציה תהיה פתוחה גם באמצע השבוע.

אטרקציית המים "ספלאש" ממוקמת בתוך מתחם MEEX שרונים מקבוצת "חצי חינם" בו ניתן למצוא אטרקציות נוספות לילדים, מסעדות, חנויות של הרשתות המובילות, סופר מרשת "חצי חינם", פארם ועוד. במתחם חניה ללא תשלום.

ליהי סונק, מנכ"לית חברת MEEX נדל"ן מקבוצת "חצי חינם" אומרת כי" אנחנו מתרגשים לפתוח את תקופת הקיץ במתחם עם האטרקציה המשפחתית הכי לוהטת לעונה. אנחנו מחכים לכל הלקוחות ומזמינים אותם להגיע, לבלות ולהנות באטרקציות המתחם, במסעדות ובמגוון החנויות. מנסיון השנים האחרונות, אנחנו צופים כי בעונה הנוכחית יגיעו כ-60 אלף מבקרים להנות מאטרקציה רטובה וקייצית ושמחים שיש לנו את ההזדמנות לשמח את הקהילה הנהדרת של הוד השרון והסביבה".

מחירון "ספלאש": כניסה חד פעמית 35 ₪ לשעה, כרטיסיה ל6 כניסות 180 ₪, כרטיסיה ל10כניסות 300 ₪. מבוגה מלווה מעל גיל 18 ללא תשלום.

קרדיט-מיקס-שרונים

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן