כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

קייקי כפר בלום – זה לא רק שיט

טור התיירות של רואי פרסול

קייקי כפר בלום – זה לא רק שיט

עונת השייט ה-37 במספר נפתחה בקייקי כפר בלום. בחג הפסח ניתן האישור הרשמי לפתיחת עונת השייט והפעלת מתחם הגלאמפינג 'בלום וילג' המאפשר חופשה משפחתית חווייתית כוללת, באוהל ממוזג ומאובזר כולל כרטיסים לשייט ולפארק החבלים.

"ההמתנה לקבלת אישור פתיחת העונה תמיד מעוררת אצלנו רגשות של התחדשות ושמחה", מציין גיא ירמק מנכ"ל קייקי כפר בלום. "במהלך חודשי החורף נערכנו, שדרגנו ופעלנו לטובת שיפור חווית הלקוח בקייקי כפר בלום ובמתחם האוהלים ה'בלום וילג'. טרנד לינות השטח תופס תאוצה בשנים האחרונות, משפחות רבות מבקשות לעצמן פסק זמן משפחתי ומגבש ללא מסכים, הזדמנות לעשות על האש יחד, או לשבת סביב המדורה בקומזיץ, כל זה בשילוב מחיר אטרקטיבי לחופשה ואפשרות ליהנות באתר משלל הפעילויות והאטרקציות. זהו מוצר תיירותי, חוויתי שמשאיר זיכרון לכל החיים".

גם אנחנו השתכנענו שמדובר בחופשה מיוחדת במינה, והחלטנו שהגיע הזמן שהילדים ישנו באוהל. נכון, לא מדובר בחדר במלון מפנק, אבל ילדים לא מחפשים יוקרה, ואוהל הוא באמת חוויה בלתי נשכחת עבורם. בהתחלה קצת חששתי, כי עד היום יש לי טראומה מאוהל השדאות המ***ן שסחבתי על הגב לכל מקום בטירונות בצנחנים, אבל האישה החכמה שלי הרגיעה אותי שלא מדובר בכלל באוהל שדומה למה שאני זוכר מהצבא, והבטיחה לי שאף אחד לא יקפיץ אותי באמצע הלילה לכוננות. אז נסענו לצפון.

האביב מורגש בכל פינה על גדות הנחלים בצפון. הפריחה מרחיבה לב, הניחוחות משכרים ויחד איתה הזרימה נהדרת, אחרי חורף שונה מהרגיל. חווית השייט מצליחה כל פעם מחדש לרגש ולגבש, ומתאימה לכל הרכב משפחתי, חברי, או רומנטי. המסלול נפתח בבית הילל ואורכו כ- 4 ק"מ, לקראת סיום הגעה לנקודת השיא, המפלון, מומלץ להביט ימינה ולחייך חיוך רחב, כי מצלמים אתכם. באתר עצמו, נישא לגובה 10 מטרים פארק החבלים "טופרופ", בין צמרות העצים, מסלול תלוי והזדמנות להתעמת עם הגובה. אני הדלקתי את נועם שלי בן הארבע, שהנה אנחנו הולכים להיות ממש כמו קופים ולהתנדנד בין העצים, וזה עבד. עשינו יחד את המסלול הקל יותר (ואם יש לכם ילדים גדולים הם ישמחו לאתגר עצמם במסלול הקשה) תוך כדי שאנחנו מנשנשים תותים ישר מהעצים.


לטובת האמיצים יש אומגה למי הירדן הצוננים, ככה שבסיום האומגה תמצאו את עצמכם עושים ספלש רטוב לתוך המים. ישנו גם קיר הטיפוס המתנשא לגובה 12 מ' שנהנינו מאוד לטפס עליו, אם כי הילדון שלי נהנה יותר מהצניחה למטה עם החבל, דמוי בנג'י איטי ומבוקר.

באתר יש באמת כל מה שאתם צריכים: מלתחות, שירותים, מקלחות, מים חמים ומרחבי דשא מטופחים לפיקניק משפחתי.

מתחם הגלאמפינג ה"בלום וילג'", כולל 60 אוהלים משפחתיים ממוזגים. האירוח במתחם כולל כרטיס לשייט משפחתי וכרטיס לפארק החבלים. מיקום המתחם משיק למתחם האטרקציות הגדול של קייקי כפר בלום ואורחי הוילג' נהנים מאירוח אטרקטיבי המשלב נופש כולל פעילויות מהנות. כל אוהל ממוזג ומאובזר במיטות עם כריות, סדינים וציפיות, שקע חשמלי להטענת ניידים, מקרר עם מקפיא, תאורה, מרפסת דק מעץ, שולחן קק"ל ופינת ישיבה. בנוסף, לנוחיות האורחים, מדשאות רחבות, פינות ישיבה, מנגלים, מטבחון מרכזי מאובזר בכיורים, מיקרוגל, קומקומים חשמליים, מקלחות, שירותים ומזנון. שילוב מושלם של לינה נוחה בטבע בשילוב הנאה ואתגר!

מסלול השייט בקייקי כפר בלום פעיל ורבים פוקדים את האתר מידי יום. המסלול המשפחתי הוא הפופולרי ומתאים למשפחות עם ילדים מגיל 5, למרות שגם לנועם, בן ארבע כאמור, הרשו להשתתף. הכל תלוי בגובה הילד, והחבר'ה באתר גמישים ומוותרים על כמה סנטימטרים אם צריך. חווית השייט היא הדובדבן של הקיץ בצפון, המים הצוננים מרעננים ומספקים חוויה מהנה.

ביקרנו במסיבת פתיחת העונה בקייקי כפר בלום. אורחים רבים לקחו חלק פעיל באירוע, חוו את האטרקציות המהנות במקום ונהנו מאווירה חגיגית. על ההפקה עמלו צוות האתר בהובלת חופית ספקטור ומנהל השיווק אייל גרינולד, יחד עם המפיק הצעיר אור כהן. לאירוע הוזמנו מרחבי הארץ מפיקים, סוכנים, אנשי תקשורת ומעצבי דעת קהל, לצד תיירנים רבים מהצפון.

עלות לינה משפחתית באוהל ממוזג החל מ- 1200 ₪ כולל האטרקציות. ניתן לרכוש גם ללא אטרקציות החל מ- 750 ₪ לאוהל. המחירים לחודשים מאי יוני, מומלץ להתעדכן במועדוני צרכנות.

מחיר שייט לאדם בשייט הרגיל: 114 ₪ (ירידה לשייט מגיל 5 ומעלה, השייט בליווי מבוגר מעל גיל 18)

(ניתן לרכוש כרטיסים מוזלים באתר האינטרנט ובמועדוני הצרכנות)

לפרטים: לפרטים: 6902616-04, www.kayaks.co.il

צילומים מאושרים לשימוש חופשי – יוסי אלוני / אלכס גיינר

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן