כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

קרסו נדלן מדווחת על אישור תוכנית הענק לפינוי ובינוי בחולון

באחד המקומות המבוקשים בשטח של כ- 25 דונמים, יוקמו 838 יח״ד חדשות

קרסו נדלן מדווחת על אישור תוכנית הענק לפינוי ובינוי ברחוב ראש פינה 5-23 בחולון

מדובר בפרויקט התחדשות עירונית בשטח של כ- 25 דונמים, במסגרתו יוקמו 838 יח״ד חדשות, כ-04,29 מ"ר שטחים למסחר ותעסוקה וכן שטחים למבני ציבור

צפי ההכנסות מהפרויקט – כ-1.22 מיליארד שקל

חברת קרסו נדל"ן מדווחת היום (ב') לבורסה בתל אביב כי הוועדה המקומית חולון אישרה את התוכנית שמקדמת קרסו בשיתוף היזמים יוסי לוינסקי וברוך אופיר ארביב על פני שטח של כ-25 דונם ברחוב ראש פינה 5-23 שבשכונת נאות שושנים-קריית אילון במרכז העיר.

במסגרת התכנית אישרה הועדה הריסה ופינוי של 242 יח"ד ו- 5 יחידות מסחר קיימות, שבמקומן יוקמו 838 יח"ד חדשות, מדובר בשלושה מבנים של 10 ,20 ו-35 קומות בלבד המקיפים חצר משותפת. בנוסף ייבנו בפרויקט 4,290 מ"ר לתעסוקה ומסחר וכן שטחים למבני ציבור ושטחים ירוקים לרווחת הדיירים.


קרסו ושותפותיה, שכבר השיגו את הסכמתם של 80% מבעלי הדירות במתחם, פועלות כעת לקידום תכנית עיצוב ופיתוח ולהוצאת היתרי בנייה מכוח התוכנית. את התב"ע קידמו היזמיות בשת"פ עם הועדה המקומית של עיריית חולון. אדריכל הפרויקט הוא אריאל גושן ממשרד גושן אדריכלים.

קרסו צופה כי ההכנסות הצפויות מהפרויקט יסתכמו בכ-1.22 מיליארד שקל והרווח הגולמי יסתכם בכ-232 מיליון שקל (חלק החברה 50%). המתחם בראש פינה מצטרף לעוד כ-10 פרויקטי התחדשות עירונית שחברת קרסו מקדמת חולון ובהם כ-5,300 יחידות דיור.

הפרויקט ממוקם במרכז העיר חולון, לאורך חלקו המזרחי של רחוב ראש פינה, בסמוך לרחוב ההסתדרות, מתחם קניון חולון וקריית החינוך גאולים. הוא רחוק כ-500 מ' מתחנת הקו הירוק של הרכבת הקלה העתיד לעבור ברחוב אריה שנקר, וכן במרחק של כ-500 מ' מתחנת קו המטרו M3 העתיד לעבור ברחוב גולדה מאיר-הופיין.

קרסו נדל"ן, זרוע הנדל"ן של קבוצת קרסו, פועלת בתחומי הנדל"ן המניב והנדל"ן למגורים, בייזום, תכנון והקמה של מתחמי מגורים, מתחמי התחדשות עירונית במרכזי ערים ובפעילות של נדל"ן מניב. חברת קרסו נדל"ן הינה חברה ציבורית שמניותיה נסחרות בבורסה בת"א לפי שווי של כ-1.4 מיליארד שקל.

הדמיה-VIEWPOINT

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem