כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

חולון: בן 25 דקר את אביו ואחיו הקטן

כל הפרטים במדור הפלילים של חולון goitem

פרקליטות מחוז תל אביב (פלילי) הגישה לאחרונה לבית משפט השלום בעיר כתב אישום כנגד תושב חולון, בן 25, לאחר שדקר את אחיו הקטן ואת אביו.

מכתב האישום שהגישה עו"ד מיטל קייקוב עולה כי הנאשם שהה בדירת המשפחה יחד עם אחיו בן ה-10 ועם אביו, כאשר בשעות אחר הצהריים יצא מחדרו והלך להכין לעצמו ארוחה במטבח. לאחר מספר דקות נטל סכין ודקר את אחיו בצווארו משני צדדיו. האב צעק על הנאשם שיפסיק, התעמת עמו וניסה להרחיקו מהקטין, אך הנאשם תקף ודקר גם אותו. במהלך האירוע הנאשם השליך את הטלפונים הניידים של האב והקטין מחלון הדירה, ובהמשך אף הלך למטבח, לקח את החביתה שהכין והשליך אותה על האב. כתוצאה ממעשיו של הנאשם נגרמו לקטין ולאביו חתכים ופצעי דקירה.

בבקשת המעצר ציינה עו"ד קייקוב כי "מסוכנותו של המשיב נלמדת מנסיבות ביצוע העבירות, ובהן דקירת בני משפחתו ללא כל התגרות מוקדמת באמצעות סכין בצוואר ובעורף, מעשים אשר יכולים היו לגרום לנזק חמור או אף למותם, ולמרבה המזל גרמו לחבלות שטחיות בלבד". בנוסף ציינה עורכת הדין קייקוב כי המעשים בוצעו כאשר הנאשם מצוי במעצר בית בשל הליך קודם שמתנהל כנגדו.

כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירה של פציעה בנסיבות מחמירות.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem