כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

חולון: מונו חמישה מנהלים חדשים לבתי הספר היסודיים

כל הפרטים במדור החינוך של חדשות חולון goitem

מונו חמישה מנהלים חדשים לבתי הספר היסודיים

משרד החינוך אישר את מינויים של חמישה מנהלים חדשים לבתי הספר היסודיים בחולון החל משנת הלימודים תשפ"ד.

חלי קימלמן תחליף את רוית מיכלס בניהול בית ספר התבור – חלי בעלת תואר ראשון ושני במינהל עסקים מטעם האוניברסיטה הפתוחה, בימים אלה היא מסיימת את מסלול הכשרת המנהלים באבני ראשה ומסיימת תואר שני בתקשורת באוניברסיטת בן-גוריון, בארבע השנים האחרונות היא משמשת מנהלת פדגוגית וסגנית מנהלת התיכון השש-שנתי אילון בחולון.

גליה בן-ציון תנהל את בית הספר ישעיהו במקום שרה פרץ – גליה בעלת תואר ראשון בחינוך מיוחד ואנתרופולוגיה וסוציולוגיה  ותואר שני במינהל החינוך וארגונו, משמשת כסגנית מנהלת בית הספר ישעיהו ומורת שילוב ולומדת לימודי תעודה במסלול "מומחה הורות ומשפחה" במכון אדלר.

אלכס סלע תנהל את בית הספר אריאל שרון במקומה של רותי קרן – אלכס בעלת תואר שני בייעוץ ארגוני ומשאבי אנוש מאוניברסיטת תל-אביב, לפני כ-11 שנים עשתה הסבה מעולם ההייטק לעולם ההוראה ובארבע השנים האחרונות שימשה כסגנית מנהלת בית הספר אריאל שרון בחולון.


שלי מורה צדק ארזי תנהל את בית הספר ניב במקום יעל אסף – שלי בעלת תואר ראשון בחינוך ותואר שני בהתפתחות הילד, בעלת ניסיון של 23 שנה במערכת החינוך במגוון תפקידים, ביניהם: מחנכת כיתה, רכזת שכבה, רכזת אוריינות, רכזת פדגוגית בית ספרית, שותפה בצוות הניהול ומדריכת צוותי הוראה לחינוך הלשוני.

אמיר וייסלר ינהל את בית הספר ביאליק במקום טלי הוכמן – אמיר הוא עורך דין, בוגר הסבת אקדמאים בהתמחות להוראת המתמטיקה, הוא מורה ויזם בתחום החינוך וכן, עוסק בספורט אתגרי כדרך חיים.

בהצלחה לכולם!

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem