כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

ראשון לציון אלופה גם בעסקים

איזו אפליקציה פיתחו תלמידי תיכון מראשון לציון?

ראשונים אלופים גם בעסקים: תלמידי חטיבת הביניים רבין-אמירים זכו בתחרות המחוזית של תוכנית "יזמים צעירים עושים עסקים"

תלמידות ותלמידי חטיבת הביניים זכו במקום הראשון בתחרות לאחר שפיתחו אפליקציה ייחודית בשם Medi Mind, המשלבת סייען קולי לניהול תזכורות לנטילת תרופות וכדורים עבור אוכלוסייה מבוגרת. ראש העירייה, רז קינסטליך: "הזכייה בפרס היא עדות נוספת לכך שראשון לציון היא עיר החינוך של ישראל, המספקת לתלמידיה חינוך ציבורי מצוין שמוביל אותם להישגים מרשימים"

ראשונים אלופים גם בעסקים: תלמידות ותלמידי חטיבת הביניים רבין – מקיף ה' אמירים, בהובלתו של המורה לפיזיקה רמי גוילי, זכו במקום הראשון בתחרות המחוזית של תוכנית "יזמים צעירים עושים עסקים".

התלמידות והתלמידים זכו במקום הראשון לאחר שפיתחו אפליקציה ייחודית בשם Medi Mind, המשלבת סייען קולי לניהול תזכורות לנטילת תרופות וכדורים עבור אוכלוסייה מבוגרת. בתחרות האזורית הם הציגו את המיזם בפרזנטציה מקצועית ומרשימה בפני חבר השופטים, מה שהביא להם את הניצחון בתחרות.

בנוסף, המורה המוביל רמי גוילי זכה בתחרות בתואר "מורה מצטיין – אזור השפלה", והתלמיד ליעד גרון זכה בתואר "יזם מצטיין ומשפיע".


ראש העירייה, רז קינסטליך, בירך את התלמידים, ואמר: "הזכייה בפרס היא עדות נוספת לכך שראשון לציון היא עיר החינוך של ישראל, המספקת לתלמידיה חינוך ציבורי מצוין שמוביל אותם להישגים מרשימים. נמשיך לטפח את דור העתיד באמצעות הוראה חדשנית, סביבה לימודית מעשירה ושאיפה למצוינות".

ליאל אבן זהר, מ"מ וסגנית ראש העירייה, מחזיקת תיק החינוך, הוסיפה: "ראשון לציון משקיעה בקידום מיומנויות ילדי העיר – בעידוד יזמות, פרזנטציה ושפה רהוטה בעברית ובאנגלית. ילדי העיר מוכיחים שהשקעה בחדשנות, במצוינות ובמיומנות – קוצרת פירות. ברכות לתלמידים, למנטורים ולצוות החינוכי של ביה"ס אמירים בניהולן של אתי וינקלר וריקי טוילי על הזכייה, וכבוד לכלל בתי הספר בעיר שמשתתפים בתחרויות יזמות ומייצגים את ראשון לציון באופן מרשים".

קרדיט:עיריית ראשון לציון

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem