כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

מה קרה בצהרון בחולון?

כל הפרטים במדור החינוך של חדשות goitem

מה קרה בצהרון בחולון?

הורים פנו למערכת ותארו שהיה בעבר סיפור שהמובילת צהרון מעשנת מריחואנה באישור רופא אך עושה זאת בכניסה לשער הגן.
לאחרונה היתה שיחת זום על כל ההתנהלות שלה בעקבות התפרצות זעם על ילד בחצר שנשמעה ע"י אחד ההורים ושם כל הטענות עלו כמובן שאת הרשת זה לא ממש ריגש והשאירו אותה להוביל את הצהרון בגן.
בשיחה הזו סוכם שהיא לא תעשן בכניסה לגן.

אתמול הגענו ב13:50 לאסוף את הילדים וראינו אותה יושבת על הברזלים מחוץ לשער הגן ומעשנת סיגריה בריח מריחואנה, אחת מהאמהות ניגשה אליה וביקשה לדעת מה היא מעשנת והיא בתגובה הוציאה עליה את העשן לפנים וקראה לה סתומה זה לא גראס.
המנהלת שלה עברה באותו הרגע שמעה את הסיטואציה והמשיכה ללכת.
רק אחרי שהאמא הפנתה את תשומת ליבה לגבי העניין אותה מובילת צהרון החלה לצעוק קללות ממש מכוערות והמנהלת היתה צריכה למשוך אותה בכוח ביחד עם נוספים ולהרחיק אותה מהשער כשהיא ממשיכה לקלל ומנסה להשתחרר מהאחיזה ולרוץ לכיוון האמא.
משכו אותה ולקחו אותה למקום אחר ובזמן הזה אותה אמא נכנסה להוציא את הילדים שלה.
מנהלת הצוות חזרה לגן וענתה להורים שהיו המומים מהתנהגות והתוקפנות "שהיא לא מקבלת את ההתנהגות הזו ושהיא תפתור את זה"
תגובת רשת קהילה ופנאי:

רשת קהילה ופנאי רואה בחומרה כל התנהגות החורגת מנהלי הרשת ומדרכי ההתנהלות הנדרשות והמצופות מהצוותים החינוכיים, ומטפלת באופן מידי ובכובד ראש בכל פניה, קלה כחמורה.

קיבלנו בעבר תלונה על כך שהעובדת מעשנת בשטח הצהרון, התלונה נבדקה בקפידה ולא נמצאו לה כל תימוכין. קיימנו פגישה עם הורי הצהרון על מנת לשמוע אם קיימות תלונות נוספות, לא עלו תלונות נוספות ולא היתה כל התייחסות בפגישה זו לנושא העישון ובוודאי לא כזו שמתפרש ממנה כי המקרה נכון.


מדובר בעובדת מקצועית ומסורה הזוכה להערכת ההורים ואהבת הילדים. למרות כל אלה, הורה, שילדו אינו משתתף בצהרון, ממשיך להטיח בה האשמות קשות, פוגעניות וחסרות כל בסיס.

אתמול, לפני שעת תחילת הצהרון ומחוץ לשטח הגן, שב ההורה והטיח האשמות בעובדת באופן בוטה וקולני. רכזת הצהרון שהיתה במקום בדקה באופן מידי את הנושא ושוב ההאשמות נמצאו כלא נכונות.
לצערנו, העובדת, לאחר שהגיעו מים עד נפש, התפרצה על ההורה בחזרה. שוחחנו איתה על הנושא והיא מודעת לכך ששיח כזה אינו ראוי ואינו מקובל.

אנו שבים ומבקשים מההורים לשמור על שיח מכבד עם הצוותים ומעודדים אותם לפנות אלינו בכל נושא על מנת שיטופל באופן ממצא.

תמונה

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem