כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

דרמה במערכת הפוליטית בחולון

לקראת הבחירות:זה האיחוד שהפתיע את כולם

מאחד את חולון: "יש עתיד" הודיעה על תמיכה בשי קינן לראשות העיר. סגן ראש העיר אילן גזית מצטרף לרשימת ״חולון מתחדשת״ למועצת העיר

דרמה במערכת הפוליטית בחולון: המועמד לראשות העיר שי קינן חתם על הסכם עם סיעת "יש עתיד" בראשותו של סגן ראש העיר אילן גזית, לתמיכה במועמדותו של קינן לראשות העיר והצטרפותו של גזית לרשימת ״חולון מתחדשת״ למועצת העיר. בין תוכניות העבודה שיקדמו קינן וגזית בקדנציה הבאה: הכפלת תקציב הספורט כבר משנת התקציב הראשונה, הקמת מינהלת ספורט והגדלת ההשקעות בתרבות ותנועות הנוער: "מצאתי בשי קינן שותף לדרך להביא שינוי בכל התחומים. המחויבות שלו לאורך שנים לתושבי העיר מבטיחה את מימוש החזון המשותף – למען תושבי חולון".

המועמד לראשות העיר חולון שי קינן ממשיך לצבור תאוצה בהתמודדות על ראשות העיר חולון וב"יש עתיד" קיבלו את ההכרעה הסופית לתמוך במועמדותו ולהצטרף לרשימה בראשותו למועצת העיר. היום (רביעי) סיכמו חברי המועצה שי קינן ואילן גזית על הסכם לתמיכה במועמדותו של קינן לראשות העיר, והצבתו של גזית כמועמד למועצת העיר ברשימתו של שי קינן ״חולון מתחדשת״, שמציבה בתוכניות העבודה שלה את הכפלת תקציב הספורט כבר משנת התקציב הראשונה, הקמת מינהלת ספורט עירונית והגדלת ההשקעות בתרבות ותנועות הנוער. ההצטרפות נעשית בברכתם של יו"ר המפלגה יאיר לפיד וחברי הכנסת מאיר כהן ורון כץ המובילים את התחום המונציפאלי במפלגה.

חבר המועצה וסגן ראש העיר אילן גזית, בן 60, הוא איש ציבור וותיק ודמות מרכזית בפוליטיקה המקומית. נחשב למי שקידם באופן ניכר את תחומי התרבות והספורט בעיר, מחזיק את תיק הספורט ומגיש תוכניות בערוץ הספורט: "ההיכרות הקרובה שלי עם שי קינן בפעילות הציבורית בשנים האחרונות הובילו אותי למסקנה כי הוא המועמד המתאים ביותר להוביל את העיר. קינן הוכיח את עצמו כמי שיודע לאחד את התושבים ולהנהיג את חולון לשינוי מתבקש. אני פונה לכלל תושבי חולון ובפרט לבוחרי ׳יש עתיד׳, אנחנו הולכים להפוך את שי קינן לראש העיר הבא של חולון. הוא האדם המתאים, במקום המתאים, בזמן המתאים – ואנחנו נעשה את זה ביחד".

גזית הוסיף: "יחד עם שי, אני, באופן אישי, אוכל להגשים את החלומות שלי בתחום הספורט. אפשר לשנות לטובה ולהפוך את העיר הזו לעיר ילדים אמיתית ובירת הספורט של ישראל".


המועמד לראשות העיר שי קינן אמר: "אני מברך את חברי אילן גזית על המנהיגות שלו ורואה יחד איתו חזון משותף לטובת תושבי העיר בתחומים רבים. יחד נוביל את חולון כעיר ששואפת להיות הטובה ביותר בישראל לתושביה. אנחנו ממשיכים לבנות את החיבורים הנדרשים כדי לעמוד במשימה ובקרוב נבשר על הרחבת הקואליציה העתידית בתמיכה של כוחות מרכזיים נוספים שישלבו ידיים יחדיו, למען תושבי העיר".

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem