כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

היכל הקוסמטיקה הגדול בארץ

טור הצרכנות של רואי פרסול

היכל הקוסמטיקה הגדול בארץ

יש מקומות בהם בעל הבית לא מורגש, הוא יכול לשהות בחו"ל והלקוחות לא ירגישו, ויש מקומות שבעל הבית הוא העסק, והוא עושה את המקום. כזו היא alokino, חברת קוסמטיקה ואסתטיקה רפואית, שהלב הפועם שלה היא מאיה מורד (50), נשואה לדורון ואמא לשלוש בנות, שמגיעה מחיפה הרחוקה כל יום למקדש הקוסמטיקה שבמערב ראשל"צ.

"הקמתי את ALOKINO לפני עשר שנים", מספרת מאיה, "מתוך אהבה גדולה לתחום האסתטיקה, אפילו שלא היה לי ידע גדול או ניסיון. סיימתי תואר ראשון באמנות והייתי חלק מצוות ההקמה של זארה בישראל, הסניף הראשון ברמת אביב שכולם נהרו אליו. אני עיצבתי את חלונות הראווה".

בהמשך סיימה לימודי פסיכותרפיה גופנית, "כך שתמיד אפשר לומר שאסתטיקה, גוף ונפש הם חלק מחיי".

לפני כעשור החליטה מאיה לעשות שינוי בחיים ולפתוח חברת קוסמטיקה ואסתטיקה רפואית. "להגיע להחלטה שכזו בגיל 40 בלי ניסיון או ידע בתחום האסתטיקה זה דבר לא פשוט, במיוחד שאת בעלת משפחה ובוחרת לפתוח את העסק שלך רחוק מהבית, אבל תכונה אחת שתמיד אני דוגלת בה היא שהכל אפשרי. במיוחד אם את חרוצה, שקדנית, אופטימית ומלאה באמונה שאם יותר נשים ייקחו חלק שווה בצמתי קבלת ההחלטות, העולם שלנו יהיה הרבה יותר בריא, טוב, חם וכמובן הרבה יותר יפה".


היום אחרי כ10 שנים, עם חברת ענק בתחום האסתטיקה המונה כ100 עובדים ועובדות, רובן עובדות ורובן נשים מעל גילאי 40 – נשים עם ידע, ניסיון ורצון לעבוד להצליח בעולם שלפעמים שייך לצעירים.

ALOKINO" הוא סיפור של מסע , להיות מייסדת זה תהליך של גילוי וטעייה זה אומר שיש לך בעלות ואחריות בלעדית על אב טיפוס שמכיל בתוכו את ה DNA והאני מאמין האישי שלי. רוח המקום זאת רוח קודש שכולה אמונה, יושר, הזדמנות, כוח רצון, גמישות, הבנה, חמלה, אהבה ונתינה. להיות מייסדת זה להנחיל את תפיסת העולם שלך, זה לעבוד קשה לשמר את ההתלהבות, וכמו שאמרה אסתי לאודר:

לא הגעתי לכאן על ידי שחלמתי את זה הגעתי הנה כי עשיתי את זה עם האנשים הנכונים שבחרתי לצידי.

יש לי מנכ"ל מדהים – משה בנר שהולך איתי יד ביד מהרגע הראשון ובהחלטה אסטרטגית החלטנו יחד שאת המותג שלנו יכירו בדרך שונה".

הם התחילו ללא פרסומות בכלל, בלי יחסי ציבור, טלוויזיה או עיתונים, והחליטו לתת ללקוחות טיפול התנסות ללא עלות. ומאז, את ALOKINO מכירים מפה לאוזן. "אתה צריך להיות מאוד בטוח במוצרים שלך כדי לאפשר ללקוחה להתנסות בהם ממש בטיפול קוסמטי של חצי שעה, ולא בייעוץ או במריחה של קרם שתי דקות על ידי דיילת. אבל השיטה הזו מסתבר עובדת ובגדול".

הלקוחות יכולות לבחור בשלוש אפשרויות –

ייעוץ על ידי רופא – כמו ברוב מכוני האסתטיקה בארץ, הלקוחה מגיעה עם רצון מסוים ומקבלת ייעוץ והכוונה ומה מתאים, או לפעמים לא מתאים לה, על ידי רופא.

דיאגנוזה ממוחשבת של עור הפנים ללא עלות – 20 דקות של צילום ממוחשב ומשוכלל על ידי קוסמטיקאית רפואית המצלם את עור הפנים ומתאים ללקוחה בצורה מדויקת את הטיפול המתאים לה.

דיאגנוזה ממוחשבת והתנסות ללא עלות במוצרי החברה – טיפול ארוך של 30 דקות בסופו ניתנת אפשרות ללקוחות לבחור ממגוון המוצרים והטיפולים בהנחות ייעודיות לאותו יום.

"עוברים אצלנו כ 80 לקוחות כל יום בטיפולי ההתנסות בקומה ג', ובין 100ל 150 טיפולים במחלקת הטיפולים בקומה א' בכל יום. מספרים שלא רואים באף עסק בישראל שמעניק טיפולי אסתטיקה רפואית".

ALOKINO מתפרס על פני 3 קומות –

מחלקת טיפולי ההתנסות

מחלקת זימון וטלמיטינג

ומחלקת טיפולי הגוף והפנים

מחלקת הטיפולים היא המחלקה הגדולה ביותר, בה יש מספר מחלקות ייעודיות – מחלקת טיפולי האסתטיקה הרפואית – בה ישנו צוות של רופאי הזרקות ואסיסטנטיות. מבצעים טיפולים ומשתפים פעולה עם מיטב חברות ההזרקה, זוכים שנה אחרי שנה כחברה האסתטיקה עם מספר ההזרקות הגדול בישראל, ותמיד קשובים ומשתדלים להביא את מיטב חומרי ההזרקות והטכנולוגיות החדישות ביותר.

מחלקת טיפולי הלייזר בה עובד צוות רפואי לצד מטפלות ואחיות, ובה מכשיר הלייזר מבית FOTONA

מכשיר פורץ דרך, המבצע מגוון טיפולים מטיפולי מיצוק ועד הסרת נימים קעקועים ופיגמנטציה.

מחלקת טיפולי הקוסמטיקה משלבת טיפולי קוסמטים סטנדרטים כניקוי, החדרת לחויות, מזוטרפיה, בשילוב מכשירים וטכנולוגיות מתקדמות כגון DCOOL, מכשיר GENEO וטיפול בחמצן. ועוד מכשירים שונים ומגוונים הנותנים ללקוחה מעטפת של טיפולים.

"לפני כחצי שנה, מתוך רצון והקשבה ללקוחות שלנו שרצו להגיע אלינו ולטפל גם בפנים וגם בגוף, התחדשנו במחלקת גוף חדשה והשקנו את השם החדש שלנו יחד איתה – ALOKINO בשפה הפולינזית זה שילוב של פנים וגוף. כיום אין דבר שהלקוחות שלנו מבקשות ואין אותו. מטיפולי פנים סטנדרטים ועד לטיפולי צלוליט והמסת שומן. במחלקת הגוף התמקדנו כרגע בשני מכשירים פורצי דרך של חברת DEKA. מכשיר ה onda שמתבסס על גלי מיקרוגל, ממיס את השומן ומטפל בצורה מושלמת בצלוליט ומצבורי שומן נוספים. מכשיר נוסף מבית DEKa מכשיר ה schwarzy שעובד על מיצוק חיטוב על ידי גלים אלקטרומגנטים".

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן