כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

למצוא את המתווך הטוב ביותר בראשון לציון

מדד המתווכים של madlan קובע:-אלו הם משרדי התיווך המובילים בראשון לציון לשנת 2023

למצוא את המתווך הטוב ביותר בראשון לציון

מדד המתווכים של madlan קובע:-אלו הם משרדי התיווך המובילים בראשון לציון לשנת 2023

מדד המתווכים של madlan הוא מדד אובייקטיבי ובלתי תלוי המדרג את משרדי התיווך המובילים בישראל

טל קופל, מנכ"ל madlan: "מדד המתווכים מתבסס על מחקר ונתוני שטח, ומטרתו שהישראלים לא יהיו אובדי עצות בבחירת מי שמלווה אותם בעסקה הגדולה בחייהם. זו השנה הרביעית ש-madlan לוקחת על עצמה לייצר ולשקף לציבור סטנדרט בלתי תלוי ואובייקטיבי בכל מה שקשור לבחירת המתווך הנכון, תוך שהיא מצביעה על משרדי התיווך והמתווכים המובילים בכל עיר ואזור"

למרות שרבים נעזרים בשירותיהם בכל מה שקשור לקניית, מכירת, שכירה או השכרת דירה, עבודת המתווכים בישראל עדיין שנויה במחלוקת. הולך וגובר הצורך במדד איכותי, שייתן פריזמה רחבה ומקצועית על עבודתו של המתווך – וכאן נכנסת madlan לתמונה.


מדד המתווכים, אותו השיקה החברה לפני ארבע שנים, מדרג את משרדי התיווך ואת המתווכים בישראל, ומטרתו היא לספק למוכרי ורוכשי הדירות בישראל כלי תומך בבחירת מתווך מקצועי ואמין אשר ילווה אותם בתהליך. מדד המתווכים, שסקר השנה כ-30 ערים ואזורים ברחבי הארץ, נותן ללקוחות הפוטנציאליים את האפשרות להבין ולבחור מי המתווך שמטפל בעניינם, וכיצד הניסיון והמקצועיות שלו באים לידי ביטוי מול מתווכים אחרים באזור. הפרמטרים העיקריים הנבחנים במדד המתווכים של ישראל מתבססים על מחקר איכותי וסטים מדידים של קריטריונים שונים ואובייקטיבים, כגון כמות העסקאות של כל משרד, היקף הפעילות ומספר הנכסים המטופלים בבלעדיות. 

השנה מתייחס המדד ל-31 ערים ויישובים בפריסה נרחבת: בת ים, ת"א-יפו, חיפה והקריות, ירושלים, רעננה, חולון, ראשון לציון, באר שבע, נתניה, הרצליה, פתח תקווה-רמת גן, אזור השומרון, חדרה והסביבה, עמק יזרעאל, עוטף עזה ועוד. המידע מפורסם בשקיפות באתר מדלן וזמין בחינם לכל המעוניין.

אלו המשרדים שקיבלו את הדירוג הגבוה ביותר בראשון לציון על פי המדד:

הדרך הנכונה; נדל"ן ראשון; חמישה יועצי נדלן; הבלוק סוכנות לנדלן; נדל"ן היקב; הראשונים בנדל"ן M&E GROUP; GO Realty; רימקס פלטינום – REMAX Platinum; אנגלו סכסון ראשון לציון; רימקס אידיאל

אלו המתווכים שקיבלו את הדירוג הגבוה ביותר בראשון לציון על פי המדד:

סיון קונס; ברק ששון; מאיר שאשא; אלעד בן ברוך; סלבה בירמן; משה בן זוהר; רז כחלון; בני סייג; קרן הלר; אלכס שטיין

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem