כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

רמי קליינשטיין וחן אהרוני מגיעים לחולון

כל הפרטים על המופע אחישראלי 2023 עם כ-300 רקדני להקות המחול הייצוגיות הורה רעים חולון 

להקות המחול הייצוגית הורה רעים חולון

במופע ססגוני בהשתתפות מאות רקדנים

אורחים: הזמרים רמי קליינשטיין וחן אהרוני

21.6.23 | 20:00 | היכל טוטו חולון

מכירת הכרטיסים החלה!


פותחים את הקיץ בחולון: הזמרים רמי קליינשטיין וחן אהרוני יתארחו במופע המרהיב – אחישראלי 2023 עם כ-300 רקדני להקות המחול הייצוגיות הורה רעים חולון על במת אחת בערב ססגוני בהפקה מקורית מרשימה. זאת, לאחר הצלחת הפקות הענק בשנתיים שעברו, שבהן התארחו הזמרים רוני דלומי, הראל סקעת, עדי כהן, שירי מימון ורביב כנר.

המופע יתקיים ביום רביעי, 21.6.23, בשעה 20:00בהיכל טוטו חולון (שד' ירושלים 220 חולון, חנייה חופשית). ניהול אומנותי וכוריאוגרפיה: ליאור תבורי, ניהול להקות: אור אדרעי.

להקות המחול הייצוגיות הורה רעים חולון פועלות במסגרת עיריית חולון ורשת קהילה ופנאי כבר יותר

מ-35 שנה ומשמרות את הפולקלור הישראלי בסגנונות מחול מגוונים. בלהקות רוקדים מאות רקדנים מכיתה א' ועד גיל 50, שמייצגים בכבוד רב את חולון בארץ ובעולם בפסטיבלים ובתחרויות ושזכו בפרסים יוקרתיים רבים לאורך השנים.

מחיר כרטיס: 70-50 ₪  

רכישה בקישור – https://eventbuzz.co.il/lp/event/horareimshow (הקישור מופיע גם באתר עיריית חולון ובאתר רשת קהילה ופנאי). ניתן לרכוש כרטיסים גם באמצעות שירות ווטסאפ בטל' 054-7867075. 

צילום-נורית מוזס

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem