כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

חברים ומוצרים

תלמידי בתי הספר גורדון, שרת וניצנים פיתחו מוצרים שמספקים פתרונות לצורכי תלמידי בית הספר הרצפלד לחינוך מיוחד

חברים ומוצרים

תלמידי בתי הספר גורדון, שרת וניצנים פיתחו מוצרים שמספקים פתרונות לצורכי תלמידי בית הספר הרצפלד לחינוך מיוחד

תלמידים משכבות ה'-ו' בבתי הספר גורדון, שרת וניצנים, זכו בתחרות מייקאתון (מייקרס – יצירת פתרונות באמצעות שילוב תחומים, האקתון – תהליך מואץ של פיתוח), שהוביל אגף חדשנות חינוכית בעיריית חולון, ופיתחו מוצרים שמספקים מענה לצורך עבור תלמידי בית הספר הרצפלד לחינוך מיוחד בחולון. אתמול, זכו התלמידים להעניק בהתרגשות רבה את המוצרים שפיתחו לילדי הרצפלד, שסובלים משיתוק מוחין ומנכויות מוטוריות קשות, ונהנו מלמידה אחרת – חווייתית, טכנולוגית ובעיקר, אנושית.

בתחרות השתתפו כ-120 תלמידים מתשעה בתי ספר יסודיים ברחבי העיר, שהתבקשו לפתח מוצרים לאתגרים של שלושה תלמידים מסוימים מבית הספר הרצפלד. משתתפי התחרות עברו תהליך של למידה "מאתגר למוצר" ולמדו כיצד בוחנים אתגרים וכיצד מפתחים מוצר, שנותן מענה לצורך הקיים. בהמשך, הם השתתפו בפעילות שהתקיימה במרכז אתחלא לחדשנות חינוכית, יחד עם מנטורים מהתעשייה, מהנדסים, מורים והורים, שסייעו להם לדייק את הרעיון שלהם ולייצר אבטיפוס של מוצר. מתוך מגוון הרעיונות נבחרו שלושת הפתרונות הזוכים, שקיבלו סיוע מאנשי אגף החדשנות החינוכית, על מנת לייצר את המוצר הסופי, שהוענק לתלמידי הרצפלד.  

צילום: עיריית חולון


אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem