כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

סטודנטים תושבי העיר?

עיריית ראשון לציון מחלקת לכם מלגות

סטודנטים תושבי העיר? עיריית ראשון לציון מחלקת לכם מלגות

העירייה תעניק מלגת קיץ בסך 1,500 שקל לסטודנטיות וסטודנטים תושבי העיר, תמורת 20 שעות התנדבות בקהילה. ראש העירייה, רז קינסטליך: "עיריית ראשון לציון חרטה על דגלה את נושא הסיוע והקידום של צעירות וצעירי העיר. המלגה תסייע לא רק לסטודנטים, אלא גם לתושבים ולקהילה"

עיריית ראשון לציון, בשיתוף מרכז הצעירים, מינהל קהילה ואגף שיפור פני העיר, תעניק מלגת קיץ לסטודנטיות וסטודנטים תושבי ראשון לציון. זאת, תמורת התנדבות בצביעת מוסדות חינוך וסיוע בהפקת אירועי קיץ למען הקהילה לקראת שנת הלימודים הבאה.

כך, סטודנטים שישתתפו בתוכנית יוכלו לקבל תמורת 20 שעות התנדבות סכום של 1,500 שקל. את השעות יש לבצע במהלך החודשים יולי-אוגוסט, במספר ימים מרוכזים בשעות הבוקר / הערב (תלוי תוכנית).

ראש העירייה, רז קינסטליך: "עיריית ראשון לציון חרטה על דגלה את נושא הסיוע והקידום של צעירות וצעירי העיר. המלגה מסייעת לא רק לסטודנטים, אלא גם לתושבים ולקהילה. בכל שנה, הסטודנטים שלוקחים חלק בתוכניות השונות ממשיכים להתנדב גם אחרי שעות החובה. זה לא מפתיע שכן עזרה וערבות הדדית הם חלק מהדי.אן.איי של התושבים הנהדרים שלנו".


להלן תנאי הסף להגשת בקשה למלגה:

  • סטודנטים תושבי העיר ראשון לציון בלבד, בטווח הגילים 18-40.
  • לימודים לתואר ראשון או שני במוסד אקדמי מוכר ע"י המל"ג.
  • לימודי הנדסאים במוסד המוכר ע"י מה"ט.
  • לימודי תעודת הוראה במוסד המוכר על ידי המל"ג.
  • לימודים במוסד על תיכוני לאומנויות המפוקח על ידי משרד התרבות והספורט.

נציין, כי אין אפשרות לכפל מלגות, כך שבמידה וכבר בוצעה השנה (תשפ"ג) פעילות במלגה שקשורה לעירייה (פר"ח ראשון לציון, מלגות מרכז הצעירים, א"ח בקהילה, חינוך לפסגות) – לא ניתן להגיש בקשה למלגת הקיץ. כמו כן, לא מדובר ב"מלגה לכל סטודנט" המוענקת מטעם העירייה בתחילת שנת הלימודים בהרשמה נפרדת.

ההרשמה לקבלת המלגה תחל ב-1.6.23 (חמישי) ותסתיים ב-15.6.23 (חמישי) בשעה 10:00. לפרטים נוספים ולהרשמה: https://tikshuv.rishonlezion.muni.il/hito/#/survey/d4d212

קרדיט :עיריית ראשון לציון

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem