כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

תושב בת ים לא האמין שהשוטרים יתפסו אותו

צפו בסרטון מהמצלמות הנסתרות של החנות אליה הוא פרץ

נכנס יין: התפרץ לחנות משקאות חריפים בת"א וגנב בקבוקים יקרים בשווי אלפי שקלים

חקירה של שוטרי תחנת לב ת"א, הובילה למעצר ולהגשת כתב אישום נגד גבר בן 40 תושב בבת ים, בגין פריצה לעסק ולבית מגורים בת"א וגניבה מהם.

ביום שישי בסוף השבוע שעבר, בשעה 02:02 התקבל במשטרה דיווח על חשד לפריצה לחנות משקאות חריפים ברחוב שבזי בת"א. שוטרי תחנת לב ת"א הגיעו למקום מיד עם קבלת הדיווח למוקד 100,פתחו בסריקות ועצרו את הנאשם, כאשר ברשותו קאטרים החשודים ככלי פריצה.

במסגרת החקירה, גילו ראיות פורנזיות ודיגטליות המצביעות על כך שהתפרץ לחנות היין וגנב ממנה 5 בקבוקי אלכוהול בשווי של 3000 ₪, כשהוא פותח את דלת העסק באמצעות לום.

בנוסף, הצליחו החוקרים לגלות באמצעים פורנזיים כי היה מעורב בהתפרצות נוספת לדירה, כשבועיים קודם לכן, ביום 13/5/23 בשעה 17:20 ברחוב מקווה ישראל.


על פי האישום, מהדירה גנב הנאשם מחשב נייד בשווי 7000 ₪ פטיפון ומזוודה.

עם סיומה של החקירה בשבוע שעבר, הגישה יחידת התביעות המשטרתית של מחוז ת"א, כתב אישום כנגד הנאשם, הכולל אישומים של התפרצות לבית עסק וביצוע גניבה, החזקת מכשירי פריצה, התפרצות לדירה וגניבה, בנוסף ביקשה לעצור את הנאשם עד תום ההליכים.

רצ"ב: תיעוד
קרדיט: דוברות משטרת ישראל

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem