כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

צרכנים נבונים

הסתיימה תוכנית חינוכית לתלמידי חטיבות הביניים בעיר בנושא תרבות הצריכה

צרכנים נבונים

הסתיימה תוכנית חינוכית לתלמידי חטיבות הביניים בעיר בנושא תרבות הצריכה

כנס הסיום של התוכנית החינוכית בנושא תרבות הצריכה התקיים בימים אלה בחולון בהשתתפות תלמידי חטיבות הביניים מהעיר, שלקחו בה חלק. מדובר בתוכנית לחינוך סביבתי של המשרד להגנת הסביבה, בשיתוף מערך איכות הסביבה והקיימות בעיריית חולון, שהועברה על ידי מדריכי חברת קומיוניטי, יחד עם רכזות הקיימות בבתי הספר. בתוכנית השתתפו בתי הספר אורט, קוגל, עמל, הרצוג ודבורה ברטונוב, שתלמידיהם הציגו בכנס הסיום תוצרים שהפיקו במהלך השנה, בהם כרזות, משחקים ומסמכי עקרונות לקידום אורח חיים מקיים.

במהלך התוכנית למדו התלמידים על נושאים שונים, ביניהם: אורח חיים בר קיימה, שעוסק בקשר שבין הסביבה, לבין החברה והכלכלה ומציאת דרכים יעילות ומתקדמות לחיות באופן שמקטין את ההשפעה השלילית על הסביבה, מגביר את הצדק החברתי ומעודד פעילות כלכלית מתחדשת וידידותית לסביבה; צריכה נבונה, שמעודדת התנהגות ובחירות צרכניות שמבוססות על מודעות להשפעתן על הסביבה ומתבצעות בצורה חכמה ומבוקרת; חשיבות השמירה על משאבי הטבע, כדי שיתאפשר לנו לחיות בסביבה בריאה ולהבטיח עתיד טוב יותר לנו ולדורות הבאים; הפחתת ההשפעה שלנו על הסביבה והפיכתנו לידידותיים יותר לסביבה בפעולות שלנו (לדוגמה: נסיעה בתחבורה ציבורית במקום בכלי רכב פרטי).

צילום: עיריית חולון


אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem