כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

ראשון לציון למען הסביבה

תקיים פסטיבל אקו-לוגי לרגל חגיגות 140 שנה לעיר

ראשון לציון למען הסביבה: תקיים פסטיבל אקו-לוגי לרגל חגיגות 140 שנה לעיר

יומיים של חוויה אקולוגית לכל המשפחה: הפנינג ירוק עם מופעים והצגות לילדים בנושא איכות הסביבה ומיחזור, סדנאות יצירה מהטבע, סדנאות קיימות, דוכני יד שנייה ועוד הפתעות | למחרת יתקיים מצעד אקולוגי – "תשמור על העולם ילד" – בהשתתפות כ-2,000 תלמידים ותלמידות מכיתות ה'-ח' ממוסדות החינוך ברחבי העיר

יום שבת, 10.6: הפנינג ירוק בגן המושבה, 09:00-13:00

יום ראשון, 11.6: צעדת האקלים 09:30-10:30

לכל המשפחה | פתוח לקהל הרחב


עיריית ראשון לציון ממשיכה בחגיגות ה-140 שנה, והפעם: יומיים של פסטיבל אקולוגי ואיכות סביבה עם שלל אירועים ומופעים המיועדים לכל המשפחה.

ביום שבת, ה-10.6.23, יתקיים בגן המושבה בין השעות 09:00-13:00, הפנינג ירוק חווייתי עם מופעים והצגות בנושא איכות הסביבה ומיחזור; סדנאות יצירה מהטבע וסדנאות קיימות, ביניהן פיסול באדמה, תכשיטים מהטבע, אנרגיה מתחדשת ועוד; דוכני מכירה ירוקה ואטרקציות נוספות.

הפעילות פתוחה לקהל הרחב ללא תשלום.

למחרת, ראשון (11.6.23), יתקיים מצעד אקולוגי – "תשמור על העולם ילד" –  בהשתתפות כ-2,000 תלמידים ותלמידות מכיתות ה'-ח' מכל מוסדות החינוך בעיר ובליווי שלושה הרכבים מוזיקליים. התלמידים, שיצעדו מגן נחום דרך רח' הרצל ועד לגן המושבה, יכינו מייצגי תהלוכה אקולוגיים מחומרים ממוחזרים.

בסיום הצעדה, המתקיימת זו השנה השנייה, יתקיים הפנינג הכולל פעילויות שונות, ביניהן: "הקרקס הירוק" – מופע אקולוגי; מופע אינטראקטיבי; תיפוף ירוק; סדנת הכנת מוביילים מהטבע ועוד.

ראש העירייה, רז קינסטליך: "שינויי האקלים, זיהום הסביבה והמעבר לצריכה ירוקה הם מהנושאים הבוערים ביותר כיום. לאורך כל השנה אנו פועלים כדי להעלות את המודעות בקרב הדור הצעיר, ואף ייסדנו את תנועת הנוער הירוקה הראשונה והיחידה בארץ, לצד הוספה לתוכנית הלימודים בבתי הספר מערכי שיעור על משבר האקלים ונזקיו.

"חשוב לנו להעביר מסר לדור הצעיר כי ניתן לשפר את המצב הנוכחי, וכי הדבר תלוי בפעולות שנעשה. אני מזמין את כולם לבוא ולהשתתף באירועים ולפתח ידע, מודעות, הבנה וכבוד לסביבה".

ב-140 שנותיה הפכה ראשון לציון ממושבה לעיר הרביעית בגודלה בישראל, והיא עתידה להפוך בשנים הקרובות לעיר השלישית בגדולה עם כניסתם של כ-100 אלף תושבים חדשים. אירועי ה-140 שנים לעיר שהחלו בט"ו באב, יתקיימו לאורך השנה הקרובה בסימן "ראשון שלי, ראשון שלנו, ראשון שלכם" – עידוד השייכות, גאוות היחידה, הקהילתיות והמעורבות – ויתפרסו על פני כל השנה.

קרדיט:עיריית ראשון לציון

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem