כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

מאגר השליות הסרוק הגדול בעולם יוקם במרכז הרפואי וולפסון

העתיד הגיע למרכז הרפואי וולפסון! פרויקט ענק יוצא לדרך!

מאגר השליות הסרוק הגדול בעולם יוקם במרכז הרפואי וולפסון

העתיד הגיע למרכז הרפואי וולפסון! פרויקט ענק יוצא לדרך!

פרויקט נקים את מאגר השליות הסרוק הגדול בעולם! למעלה מ100,000 דגימות של פתולוגיה שלייתית משלל סיבוכי הריון. ובאמצעות בינה מלאכותית נדע לא רק לפענח פתולוגיות חדשות ללא מגע ידי אדם, נדע גם לנבא סיבוכי הריון עתידיים!
מודים ונרגשים על המענק הנדיב של וועדת העיזבונות בסך 1.5 מיליון ₪ ומודים לצוות המדהים שלנו שעומדים בראש הפרויקט, פרופ' ערן ויינר מנהל מערך גניקולוגיה ומיילדות, ד"ר אורנית כהן ראש רשות מחקר וחדשנות, ד"ר לטיציה שרייבר חוקרת מכון פתולוגיה וד"ר מארק הירש מנהל מכון פתולוגיה.
"במהלך 20 השנים האחרונות יצרנו בוולפסון, מאגר עצום וייחודי של דגימות פתולוגיות של שליות משלל סיבוכי ההיריון (רעלת הריון, לידות מוקדמות, הפרעות בגדילה, סוכרת, תאומים ועוד). בעזרת מענק המחקר נוכל כעת לסרוק את הדגימות. ובעזרת שימוש מתקדם בבינה מלאכותית נוכל לא רק לתת תשובות פתולוגיות בהתבסס על המאגר הקיים, כי אם גם לנבא על סמך פתולוגיה שלייתית מהריון מורכב – גם את הצפוי בהריונות עתידיים . ממש כמו כדור בדולח." אומר פרופ' ויינר.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן