כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

הקיץ הזה לא נשארים בבית

עיריית ראשון לציון יוצאת בשלל פעילויות ואירועים לקיץ עבור בנות ובני הנוער

הקיץ הזה לא נשארים בבית: עיריית ראשון לציון יוצאת בשלל פעילויות ואירועים לקיץ עבור בנות ובני הנוער

בכל שבוע, בימים שני עד חמישי, יתקיימו שלל אירועים ופעילויות עבור בני ובנות הנוער, בהובלת אגף נוער וצעירים ובשיתוף הרשות לביטחון קהילתי. בין היתר: מפגשי ספורט וכושר, לילות אקטיביים במרכזי הנוער, פינות זולה עם משחקי קופסה ומציאות מדומה, לייזר טאג, עמדות צילום וכוכבי רשת, שלל סדנאות, תחרויות ברייקדנס וסקייטבורד ועוד ועוד. האירועים ללא תשלום או בתשלום סמלי. ראש העירייה, רז קינסטליך: "גם השנה, דאגנו לשלל פעילויות ואירועים עבור בנות ובני הנוער שלנו, ואני מזמין את כולם לבוא וליהנות איתנו כי בקיץ הזה לא נשארים בבית!"

עיריית ראשון לציון, בהובלת אגף נוער וצעירים ובשיתוף הרשות לביטחון קהילתי, יוצאת בשלל פעילויות ואירועים לקיץ עבור בנות ובני הנוער תחת המסר: "הקיץ הזה לא נשארים בבית!".

אז מה מחכה לבנות ובני הנוער הראשל"צים?
בכל יום שני במהלך הקיץ יתקיים לילה אקטיבי במרכזי הנוער ברחבי העיר עם שלל סדנאות, כיתות אומן ופעילויות מותאמות.

בכל יום שלישי (בתאריכים: 4.7, 11.7, 18.7, 1.8, 8.8, 15.8) בשיתוף החברה העירונית ואגף הספורט – יתקיימו מפגשי ספורט וכושר ללא תשלום, במתחם הספורט אשלים, בין השעות 19:00-23:00.
לטורניר הכדורגל והכדורסל יש להירשם מראש בלינקים:
לכדורסל: https://www.rishonsport.co.il/harshama-teams-streetball
לכדורגל: https://www.rishonsport.co.il/harshama-teams-soccer


בימי רביעי יחכו לבני ובנות הנוער פינות זולה בגן המושבה עם שולחנות משחק, משחקי קופסה, משחקי לייזר טאג, עמדות צילום, כוכבי רשת דוגמת ליאל אלי, גיא הוכמן, יואב ונויה, איב ברואשטיין ועוד שלל פעילויות. האירועים יתקיימו בתאריכים: 5.7, 12.7, 19.7, 2.8 ו-9.8, בין השעות 19:00-23:00.

בכל יום חמישי ייהנו בני ובנות הנוער מפארטיות ומסשנים במועדון ה"תדר" (רח' הרצל 136) עם תחרות ברייקדנס, תחרות סקייטבורד, סדנאות גרפיטי וראפ לנוער, סדנת כתיבה יוצרת, סדנת תאטרון, סדנת הדפסת חולצות, ערב במה פתוחה, ערב עם הופעות רוק ומטאל עם עמדות מציאות מדומה, סדנאות ריקוד וגיטרה ועוד ועוד פעילויות. האירועים ללא תשלום או בתשלום סמלי.

ראש העירייה, רז קינסטליך: "גם השנה, דאגנו לשלל פעילויות ואירועים עבור בנות ובני הנוער שלנו שמחפשים מקומות לבלות – ללא תשלום או בתשלום סמלי. אני מזמין את כולם לבוא וליהנות איתנו כי בקיץ הזה לא נשארים בבית! שיהיה לכולנו קיץ מהנה ובטוח".

לפרטים נוספים באינסטגרם: נוער ראשון noar.rishon@

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem