כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

ראשונים אלופים גם ברובוטיקה

שתי קבוצות מראשון לציון זכו במקומות הראשונים באליפות רובוקאפ אירופה

ראשונים אלופים גם ברובוטיקה: שתי קבוצות מראשון לציון זכו במקומות הראשונים באליפות רובוקאפ אירופה

קבוצת תלמידות ותלמידי המרכז העירוני למצוינות זכתה במקום הראשון בקטגוריית הנחישות, ההתמדה ועבודת הצוות; והקבוצה של רון ורדי זכתה במקום השני בקטגוריה הכללית וכעת הם סגני אלופת אירופה. ראש העירייה, רז קינסטליך: "אנחנו גאים בתלמידות ובתלמידים שלנו על הנחישות, רוח הצוות והעזרה ההדדית שראויה לציון, ואנחנו בטוחים שבתחרות הבאה הם יהיו אלופי אירופה ואלופי עולם"

גאווה ראשונית: שתי קבוצות תלמידות ותלמידים מראשון לציון זכו במקומות הראשונים באליפות הרובוטיקה רובוקאפ אירופה המתקיימת בימים אלה בקרואטיה. קבוצת תלמידות ותלמידי המרכז העירוני למצוינות זכתה במקום הראשון בקטגוריית הנחישות, ההתמדה ועבודת הצוות; והקבוצה של רון ורדי זכתה במקום השני בקטגוריה הכללית וכעת הם סגני אלופת אירופה (צרפת).

את הקבוצה של רון ורדי ליוותה המנטורית עדי פורת, בוגרת י"ב שזכתה בעבר באליפות העולם והעבירה מהידע ומהניסיון שלה לצורך הצלחתם של התלמידים. את הקבוצה של רון ורדי שהשתתפה בקטגוריית כדורגל ליווה המנטור ויטל ברוך.

ראש העירייה, רז קינסטליך: "תלמידי העיר, דור העתיד שלנו, ממשיכים בהצלחות ומסבים גאווה רבה לעיר. כיאה לזוכת פרס החינוך הארצי, שוב הוכח שהחינוך בראשון לציון מוביל. עיריית ראשון לציון מעניקה לכל התלמידים בעיר את הכלים להצלחה, ואני שמח שהם מנצלים זאת ומיישמים את הידע שרכשו. אני מברך את צוותי ההוראה ואת ההורים על הסיוע לתלמידים לכל אורך השנה. אנחנו גאים בתלמידות ובתלמידים שלנו על הנחישות, רוח הצוות והעזרה ההדדית שראויה לציון, ואנחנו בטוחים שבתחרות הבאה הם יהיו אלופי אירופה ואלופי עולם".


סגנית ומ"מ ראש העירייה, מחזיקת תיק החינוך – ליאל אבן זהר: "כיאה לזוכת פרס החינוך הארצי, שוב הוכח שראשון לציון מובילה באיכות החינוך שלה ושהעיר מגדלת אלופות ואלופים מגיל צעיר. אני מודה מקרב לב למינהל החינוך בראשות אטי אדר, לצוותי ההוראה ולמנהלים, למרכז למצוינות העירוני ולמנהלת המצוינות ברכה צויליך שמובילה את הנושא בעיר, וכמובן לתלמידות ולתלמידים על ההישגים היפים. מחכים לכם בארץ לחיבוק ולברכות. יישר כוח".

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem