כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

העיר בת ים מציינת את יום האחדות

הטקס לציון יום האחדות ולזכרו של אייל יפרח ז״ל.

העיר בת ים מציינת את יום האחדות

בת-ים ציינה את יום האחדות, במסגרת אירועי יום זה, נערך מדי שנה טקס בעיר בבית ספר המר.

חניכי תנועות וארגוני הנוער קיימו מעגלי שיח בהובלת חניכי סיירת ממריאים ולאחר מכן התקיים טקס לציון יום האחדות ולזכרו של אייל יפרח ז״ל.

האירוע התקיים בהובלת רננה יפרח, אחותו של אייל יפרח ז"ל, שמתנדבת כבת שירות בעיר בת ים בבית הספר המר, בדיוק כמו אחיה שהתנדב גם הוא.

יום האחדות הוא יוזמה שהחלה השנת משנת 2015, על ידי משפחותיהם של שלושת הנערים שנחטפו בשנת 2014. מדובר בפרויקט הנצחה שבאמצעותו מבקשות משפחות יפרח, שער ופרנקל להנציח את זיכרון הנערים ובמקביל להזכיר לחברה הישראלית את תחושת האחדות ששררה בה לאחר אירוע החטיפה,


תוך שאיפה לשמר אחדות זו גם בשגרה.

יפרח ז"ל התנדב בעיר בת-ים בתור של"פ (שמיניסטים לעיירות פיתוח). את עיסוקיו עשה מעבר לשעות הלימודים. בשנת השליחות למד בכיתה י"ב בתיכון "המר" בבת- ים, שם הצטיין כהרגלו, ואף המריץ את חבריו ללימודים לסיים את לימודיהם בהצלחה ולשרת שירות משמעותי בצה"ל.

אורן מיכאלי, מנהל מחלקת הנוער: "בכל שנה אנחנו מציינים את יום האחדות ומקיימים במסגרתו מעגלי שיח ומפגשים. אני גאה לראות את בני הנוער מתכנסים ומשוחחים על העתיד, על חברה צודקת יותר ובעיקר על אחדות העם.

אתם דוגמא ומופת לכל העיר, ושמח שאתם דור העתיד שלנו".

קרדיט צילום: עיריית בת-ים

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem