כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

תוך שנה בלבד: עיריית בת-ים בתוכנית ייחודית להסבת אקדמאים להוראה בשיתוף המרכז האקדמי לוינסקי-וינגייט

כל הפרטים במדור החינוך של חדשות בת ים goitem

תוך שנה בלבד: עיריית בת-ים בתוכנית ייחודית להסבת אקדמאים להוראה בשיתוף המרכז האקדמי לוינסקי-וינגייט

לאחר ההצלחה בשנה הקודמת, עיריית בת-ים והמרכז האקדמי לוינסקי-וינגייט מזמינים אתכם להשתתף בתוכנית הכשרה ייחודית לאקדמאים גם השנה. תושבי העיר והסביבה, המעוניינים להשתלב במערך ההוראה בעיר.

השנה זוהי השנה השנייה של התוכנית אשר מציעה לאקדמאים המעוניינים להיות חלק ממעצמת החינוך בבת-ים, לחולל שינוי, להשפיע ולהוביל מצוינות חינוכית.

בוגרי התוכנית ישתלבו במערך ההוראה של החינוך היסודי והעל יסודי בבת-ים. היא כוללת סיורים, קורסים,  התנסות מעשית בבתי הספר, למידה מבוססת טכנולוגיה, סימולציות, משלבת בין תיאוריה לפרקטיקה, ומותאמת למאפיינים הייחודיים של העיר.

התוכנית חושפת את הסטודנטים אל מאחורי הקלעים של המערכת העירונית, ומשתפת אותם  בדיאלוג עם  גורמים שונים ודמויות מובילות בעיר.


הכשרה זו מתקיימת במשך יום וחצי בשבוע לאורך שנת לימודים אחת בלבד. הסטודנטים נהנים גם ממלגות נדיבות ממשרד החינוך ומפעל הפיס, ומסבסוד כמעט מלא של שכר הלימוד.

הם  זוכים למעטפת חמה ותומכת במהלך ההכשרה החל מהיום הראשון, וכן בשנים הראשונות של ההשתלבות במערכת העירונית. הליווי נעשה בידי כל הגורמים הרלוונטיים בעיר ובפסג"ה (המרכז לפיתוח סגלי הוראה בעיר).

בתום ההכשרה, יקבלו המשתתפים תעודת הוראה לבית הספר היסודי (כיתות א-ו) או לבית הספר העל-יסודי (כיתות ז-י), בהתאם למסלול שבחרו בו.

ראש העיר צביקה ברוט: "מערכת החינוך בבת-ים היא מהמובילות בארץ ואנו מזמינים אתכם להצטרף ולקחת חלק בהצלחה. זוהי השנה השנייה בה תכנית הסבת האקדמאים יוצאת לפועל בעיר.

ההוראה היא ללא ספק אבן דרך חשובה ומשמעותית עבור כולם. לנו בעיר חשוב שהמורים יהיו האיכותיים ביותר, הרי הם אלו שנמצאים עם הילדים רוב זמן היום ומהווים להם דוגמא".

ראש מנהל החינוך נופר קפון: "מערכת החינוך בבת-ים מציעה למורים והמורות חווית הוראה משמעותית ומתפתחת. תוכנית ההכשרה היא הזדמנות מעולה להשתלב במערך ההוראה בעיר ולהשאיר חותם..

בנימה אישית, המון תודה לכל המורים והמורות על העבודה המצוינת והפרודוקטיבית, אתם דוגמא ומופת לכולם".

קרדיט: דוברות עיריית בת-ים

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem