כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

גאווה ראשל״צית

עיריית ראשון לציון תקיים את מצעד הגאווה בעיר היום(15.6)בסימן ״החופש לבחור״

גאווה ראשל״צית: עיריית ראשון לציון תקיים את מצעד הגאווה בעיר ביום חמישי הקרוב בסימן ״החופש לבחור״

אירועי הגאווה יגיעו לשיא עם קיום מצעד חגיגי ביום חמישי, ה-15.6, תחת המסר "החופש לבחור". בסיום המצעד, יתקיים האירוע המרכזי עם הופעה של הזמרת מרגול ולאחריה הדי ג'יי NOYA, שכבשה את ישראל עם מאות אלפי צפיות בטיקטוק. ראש העירייה, רז קינסטליך: "אנו פועלים רבות למען הקהילה הלהט"בית בעיר, ונמשיך לעשות זאת. אני מזמין את כולם לבוא ולקחת חלק במצעד החגיגי שלנו ובשאר האירועים למען הקהילה לאורך כל החודש"

אירועי הגאווה בראשון לציון יגיעו לשיא עם קיום מצעד חגיגי ביום חמישי הקרוב, ה-15.6, תחת המסר "החופש לבחור". המצעד, שיחל בשעה 18:30, ייצא מגן המושבה במסלול שיימשך עד לרחבת בניין העירייה, דרך מדרחוב רוטשילד. בסיום המצעד יתקיים האירוע המרכזי שבו יופיעו הזמרת מרגול ולאחריה הדי ג'יי NOYA (נוייה אסרף), שכבשה את ישראל עם מאות אלפי צפיות בטיקטוק. בנוסף, במקום יוקם מתחם לנוער עם דוכני הסברה של ארגוני הקהילה הגאה, פוד טראקס, פינות ישיבה ועוד.

ראש העירייה, רז קינסטליך: "ראשון לציון היא עיר פלורליסטית המקדמת שוויון וסובלנות ומקבלת את כל תושביה ללא הבדלי מין, צבע, נטייה או העדפה כזו או אחרת. אנו פועלים רבות למען הקהילה הלהט"בית בעיר, ונמשיך לעשות זאת. אני מזמין את כולם לבוא ולקחת חלק במצעד החגיגי שלנו ובשאר האירועים למען הקהילה לאורך כל החודש".

נציין, כי לאור קיום המצעד צפויות חסימות כבישים. בין השעות 16:00 עד 20:00 ייחסמו הרחובות הבאים:


  • רח' מוהליבר מפינת רח' אשר לוין ועד פינת רוטשילד; מעבר לרח' הכרמל יתאפשר דרך החניון התת קרקעי בלבד; לא תתאפשר כניסה מרח' מהוליבר פינת עין הקורא של אוטובוסים, משאיות ורכבים גדולים.
  • רח' הרב זינגר לא תתפשר פנייה שמאלה לרח' רוטשילד.
  • רח' רוטשילד פינת וייצברד – לא יתאפשר מעבר לרח' מוהליבר; תתאפשר פנייה ימינה לרח' וייצברד.
  • כמו כן, בין השעות 13:00 ועד 20:00 לא תתאפשר חניה לאורך צירי הרחובות כיכר המייסדים וייצברד עד פינת מוהליבר-מדרחוב רוטשילד ממזרח למערב בשני הכיוונים. רכב חונה ייגרר לחניון גן נחום. ניתן לחנות בחניון זד"ל.

עפ"י הנחיית המשטרה, הציבור מתבקש להגיע לאירוע ללא נשק, וכן לא תתאפשר הכנסת בקבוקי זכוכית, אלכוהול, אופנים חשמליים או בעלי חיים, למעט כלבי נחייה.

לאורך כל החודש, תקיים עיריית ראשון לציון אירועים בסימן גאווה, ביניהם: פיקניק לנשים גאות, הפנינג גאווה מיוחד במכללה למינהל, מסיבת נוער גאה, טיול משפחה, אירוע ספרות גאה והקרנת סרט לקהל הרחב.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem