כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

כתב אישום נגד תושב חולון לאחר שרצח בדקירה, ניסה להימלט מן הרשויות ולהכשיל את החקירה

פרקליטות מחוז תל אביב (פלילי) הגישה לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום כנגד אברהם (אבי) היילו (23) מחולון לאחר שרצח בדקירה את יוסי ביילין ז"ל, ניסה להימלט מן הרשויות ולהכשיל את החקירה

פרקליטות מחוז תל אביב (פלילי) הגישה לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום כנגד אברהם (אבי) היילו (23) מחולון לאחר שרצח בדקירה את יוסי ביילין ז"ל, ניסה להימלט מן הרשויות ולהכשיל את החקירה

מכתב האישום שהגישה עו"ד לילך כץ עולה כי ביום 27.04.2023, סמוך לשעה 22:30, הגיע יוסי ביילין ז"ל, יחד עם חבריו, לגינה ציבורית ברחוב קדושי קהיר שבחולון. 

ביילין וחבריו התיישבו סביב שולחן בגינה וסמוך לאחר מכן, הגיע היילו לגינה, יחד עם אחרים, שהתיישבו בשולחן ליד. בין היילו לביילין היה סכסוך קודם. 

סמוך לשעה 23:49, ניגש היילו לביילין וביקש לדבר עימו בקרבת מקום. השניים שוחחו וחזרו סמוך לשולחן, סביבו חבריו של ביילין. בשלב זה פנה ביילין להיילו ואמר לו "אני אוהב אותך, אבל אני אזיין אותך". היילו התקרב לביילין, הצמיד את ראשו לראשו ואמר לו בטון מאיים "למה אתה מדבר ככה".

בתגובה לכך, הכה ביילין פעמיים באגרופים בפניו של היילו והתפתחה ביניהם קטטה, במהלכה הכה אותו היילו בחזרה ואילו ביילין הוציא תרסיס גז פלפל וריסס לעברו. 

בשלב זה הוציא היילו חפץ חד ודקר באמצעותו את ביילין דקירה אחת, בפלג גופו העליון בצדו השמאלי. מיד לאחר מכן, עזב היילו יחד עם חבריו את הגינה ושב לביתו. ביילין וחבריו עזבו את הגינה, וכשהגיעו למדרכה ביציאה מהגינה, ביילין התמוטט. 


צוות מד"א שהוזעק למקום, מצא אותו כשהוא מעורפל הכרה וללא דופק נמוש. ביילין הובהל לבית החולים "וולפסון", אליו הגיע ללא דופק ועם פצע דקירה בקוטר 1-1.5 ס"מ בחדר הלב השמאלי. לאחר שנותח ובוצעו בו מאמצי החייאה ממושכים, נקבע בשעה 06:50 מותו.

בכוונה להימלט מהרשויות ולהכשיל את החקירה, סמוך לשעה 05:00 עזב היילו את ביתו, ונסע לאילת במונית, שם שהה בבית מלון עד למעצרו למחרת. 

בבקשת המעצר ציינה עו"ד כץ כי "המשיב דקר את המנוח בחזהו דקירה שגרמה למותו, במהלך קטטה סתמית. יהא הסכסוך בין המשיב למנוח אשר יהא, אין ולא הייתה כל הצדקה לדקירתו של המנוח וגדיעת חייו. כאמור, לאחר הדקירה, עזב המשיב את המקום מבלי להתעניין במצבו של המנוח, והשלכות מעשיו."

כתב האישום מייחס להיילו עבירות של רצח (באדישות) ושיבוש מהלכי משפט.

צילום: ארכיון, דוברות המשטרה

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem