כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

הקשב המפקד

ד"ר שקשוקה וסיירת מתנדבי בת-ים הגיעו לבשל לחיילים

הקשב המפקד: ד"ר שקשוקה וסיירת מתנדבי בת-ים הגיעו לבשל לחיילים

24 מתנדבים מהעיר בת-ים הגיעו למוצב 105 ובישלו לחיילים בהובלת ד"ר שקשוקה, בינו גבסו. הפנינג הבישולים לחיילים התקיים במסגרת תכנית "טעימא"- תכנית התנדבות של וותיקים מבת ים המבשלים לחיילים בבסיסי צה"ל.

בתכנית יש 24 מתנדבים המבשלים כל שבוע לחיילים במשך חודשים ארוכים בבסיס ג'וליס ובמוצב 105. פרויקט זה פועל במסגרת תכנית "מתחברים" של מפעל הפיס, המועצה הישראלית להתנדבות, צה"ל ובהובלת היחידה העירונית להתנדבות בבת-ים.

"טעימא"- לכל מוצב שייכים מתנדבים שמגיעים לבשל יחד עם צוות המטבח אוכל ביתי, טעים ובריא ללוחמים. הפרויקט בהובלת האם השכולה מרים פרץ, פועל כיום ב-16 מוצבים פלוגתיים, ונמצא בשלבי התרחבות. השאיפה היא לשלב בכל מוצב לפחות אמא אחת שתבשל יחד עם הטבחים, כחלק מתו התקן שהגדיר מנהל המזון.

מי שמוביל בבת-ים תכנית זו הם היחידה העירונית להתנדבות. היחידה מזמינה את האזרחים הוותיקים בעיר, ובעיקר מי שאוהב לבשל ליצור קשר ולהצטרף לפרויקט. בכל שבוע ישנה הסעה שיוצאת מבת-ים ומגיעה עד לבסיסים עצמם. הבישול מתבצע במטבחי הבסיסים. מלבד ההתנדבות, מדובר בקבוצה מגובשת לחלוטין. ישנם מפגשי מתנדבים, הדרכות וימי כיף. להצטרפות ופרטים נוספים: 050-8528806


קרדיט צילום: דובר צהל

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem