כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

פותחים את הקיץ

עיריית ראשון לציון תפעיל את שירותי ההצלה בחוף הים עד שעות הערב

פותחים את הקיץ: עיריית ראשון לציון תפעיל את שירותי ההצלה בחוף הים עד שעות הערב

הקיץ התחיל רשמית היום, ועיריית ראשון לציון תפעיל את שירותי ההצלה בחוף הים עד השעה 20:00 בערב או עד שקיעת החמה, הקרובה מביניהן. ראשון לציון הינה העיר היחידה בארץ שמפעילה בחודשי הקיץ שירותי הצלה עד לשעות החשיכה

שומרים עליכם: הקיץ התחיל רשמית היום (21.6), ועיריית ראשון לציון תפעיל את שירותי ההצלה בחוף הים עד השעה 20:00 בערב או עד שקיעת החמה, הקרובה מביניהן. כך, בחוף מספר 1 (החוף הכחול), בחוף מספר 3 (חוף חופית) ובחוף מספר 6 (החוף הנפרד) – יפעלו שירותי ההצלה החל מהשעה 07:00 בבוקר ועד לשעה 20:00 בערב, או עד לשקיעת החמה כאמור. יתר תחנות ההצלה יופעלו בכל ימות השבוע מהשעה 07:00 בבוקר ועד ל-19:00 בערב.

נציין, כי ראשון לציון הינה העיר היחידה בארץ שמפעילה בחודשי הקיץ שירותי הצלה עד לשעות החשיכה (החל מה-20 ביוני ועד לסוף חודש אוגוסט), מתוך הנחה שבתקופת הקיץ רבים מהמתרחצים מגיעים לחוף בשעות הפחות חמות, שהינן שעות הערביים.

על פי הערכות, בכל עונת רחצה פוקדים את חופי הרחצה של העיר לא פחות מ-2.5 מיליון רוחצים ומבקרים. חוף הים בראשון לציון נחשב לאחד מהחופים היפים והנקיים בארץ, וכל ששת החופים בו זכו השנה, בפעם השביעית ברציפות, בתו התקן הבינלאומי "הדגל הכחול" – אחד מתווי התקן היוקרתיים והמוערכים ביותר בעולם בתחום איכות הסביבה. זאת, לאחר שעמדו בקריטריונים מחמירים השמים דגש על נושאים כגון איכות המים, ניקיון ותחזוקת החוף, פעילויות חינוך סביבתי, בטיחות, נגישות וניהול סביבתי.


כמו כן, על פני החוף פזורות 6 תחנות הצלה, כולל עזרה ראשונה ותחנת שיטור ולרשות המתרחצים במקום מתקני שירותים ומקלחות מסודרים וכן מתקני כושר. בחוף מספר 6 ובחוף מספר 4 תל יונה, קיימת הנגשה לאנשים עם מוגבלות עד לקו המים הרטוב, כשבכל ששת החופים נמצאות עגלות הנגשה ימיות ללא תשלום.

בנוסף, השנה דאגה עיריית ראשון לציון לפודטראקים מגוונים שכוללים גם מזון כשר, ללא גלוטן וכזה המתאים לצליאקים, עם תפריטים ומחירים מיוחדים ומסובסדים לתושבות ולתושבי העיר. כך, למשל, ארטיק קרח עולה 3 שקלים; ברד 4 שקלים; מים מינרליים 5 שקלים; פחית שתייה 8 שקלים; 1/3 ליטר בירה 18 שקל; מלאווח או ג'חנון עולים 15 שקל; צ'יפס – 10 שקלים; חטיף במבה אוסם (80 גרם ללא גלוטן) – 7 שקלים; חטיף FREE בטעמים שונים, ללא גלוטן או סוכר – 8 שקלים ועוד.

כמו כן, דאגה העירייה למחירים מיוחדים של המתקנים בחוף לתושבות ולתושבי העיר ומחירה של מיטת שיזוף עומד על 8 שקלים, כיסא נוח – 4 שקלים, שולחן חוף – 4 שקלים ושמשייה עולה 4 שקלים גם כן.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem