כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

חולון:לא נעים לראות בית ספר סגור

התפתחות בעקבות הפרסום בחדשות חולון goitem-כל הפרטים וסרטון של ילדי בית הספר

לא נעים לראות בית ספר סגור

אמש פרסמנו כאן על מחאת הורי בית הספר עלומים.

היום ההורים מימשו את האיון והשביתו את בית הספר.

פנינו לעיריית חולון בנוגע לטענות ההורים וזו תשובתה.

מנהלת בית הספר יצאה בשנת הלימודים תשפ"ג לשבתון וליאור מסוט נבחר לנהל את בית הספר במקומה בשנה זו, ומשמח שהוא זוכה לקבל את אמון קהילת עלומים.


מינהל החינוך של עיריית חולון ער לקולות שעולים מהשטח, קשוב להם ופועל יחד עם משרד החינוך על מנת למצוא פתרון הולם.

מפקחת בית הספר נמצאת בקשר רציף ויומיומי עם ההורים, וכמו כן, נקבעה לשבוע הנוכחי פגישה בין ראש מינהל החינוך לבין נציגי ההורים בנושא זה.

על מה ההורים שובתים?

מתוך מכתב שהתקבל מהנהגת ההורים:

לקראת סוף שנת הלימודים אשתקד, התכנסנו יחד צוות הנהגת ההורים עם מנהלת בית הספר, הגברת אירית רוזנבלט ויועצת בית הספר הגברת אורטל מהרפזה והופתענו לשמוע כי שתיהן יוצאות לשנת שבתון. באותה העת נאמר לנו כי מנהלת בית הספר לא תשוב לעבודתה בבית ספר עלומים. 

מאותו הזמן חיכינו בסבלנות לדעת מי ינהל את בית ספרנו בשנה הבאה. לקראת תחילת שנת הלימודים הנוכחית, עודכנו כי מי שינהל את בית ספרינו הוא  מר ליאור מסוט.

מאותו הזמן ועד רגעים אלו, בית הספר נמצא בנסיקה מעלה, מוטו בית הספר, עלומים תקופה של פעם בחיים, משמש כמשפט מפתח בבית הספר. ליאור והצוות תמיד יחד עושים בבית הספר הכול כדי לסייע לילדינו היקרים, להגשים את עצמם בדרך להצלחה.

במהלך שנת הלימודים הובאו תוכניות רבות  ומעניינות ונעשו יוזמות ופעולות שונות גם לשיפור התנאים במבנה בית הספר, החל מהזזת פחי האשפה בכניסה ועד לעבודות שיפוץ ותחזוקה שבוצעו במהלך חופשת הפסח:

חפירת תעלות ניקוז למניעת שיטפונות, שלוליות ומאגרי מים, לאחר שנים רבות בהם ביקשנו לטפל בבעיות הניקוז.

במהלך שנת הלימודים דאג לימי שיא שונים ותוכניות ערכיות נוספות לילדינו היקרים: בטו בשבט זומנו בוגרים אשר למדו בבית הספר לפאנל צומחים מעלומים. הפאנל היה חשוב ומעניין שבו סיפרו בוגרים שונים על עצמם, הילדים יצאו מסוקרנים ומלאי השראה.

ביום המשפחה זומנו ההורים לבוקר משמח מאוד שבו הגיע סטנדאפיסט לבית הספר ובשיתוף ההורים העביר לנו בוקר מלא אימפרוביזציה וצחוק מתגלגל.

בשבוע שעבר הגיע הסופר ינץ לוי וסיפר על ספריו והשאיר חותם גדול על ילדינו.

לאורך כל שנת הלימודים שמר ליאור על קשר חם עם הורי בית הספר, דאג לשלוח הודעות ולעדכן במה שקורה, שלח סיכום שבועי, דיבר לכולם בגובה העיניים.

החל מקבלת פנים בבוקר, ליאור עומד בשער ומברך את הילדים בבוקר טוב, ובסוף היום מוודא כי כלל הילדים יוצאים בשלום לביתם.

בהפסקות לא תמצאו אותו יושב במשרד אלא נמצא בחצר ומשחק עם הילדים במשחקים שונים, החיוך של הילדים שווה הכל. בימים המתוחים לפני כחודש ובימי לחימה בדרום הארץ, ליאור לא עזב את בית הספר עד שאחרון הילדים הלך הביתה בתום שעות הצהרון. 

לסיכום, ראשית ברצוננו להודות לליאור היקר על שנה מצויינת שהותירה בלי ספק טעם של עוד.

הופתענו לגלות כי המנהלת חוזרת לאחר שנת השבתון לניהול בית הספר וברצוננו לבקש לשקול בשנית את משרת הניהול בבית ספרינו, אחרי שנה מצויינת בה בוצעו תהליכי למידה ושינויים חינוכיים מהותיים עבור ילדנו, אשר חלקן לא בוצעו במשך 

7 שנות עבודתה של אירית. יש בנו טעם של עוד ואנו רוצים שליאור ימשיך לנהל את משפחת עלומים ויצעיד אותה הלאה להישגים משמעותיים.

אנו חושבים שתהליכי חינוך הם תהליכים ארוכי טווח שרק החלו השנה. במידה וליאור מסוט יעזוב,  ייעצרו תהליכים אלה מכיוון שלכל מנהל/ת יש אג'נדות אחרות.

דבר לא פחות חשוב הוא הילדים, אשר נחשפו בימים אלו להודעה על עזיבתו של ליאור, הילדים שכל כך אוהבים אותו והוא מהווה עבורם דוגמא ומופת של איש חינוך. הם מאוכזבים. הבשורה הייתה להם כרעידת אדמה מתחת לרגליהם והם חשים כי המקום הבטוח אליו הם הולכים בשנה האחרונה מתערער. דבר הגורם לרובם לתחושת חוסר ביטחון ותיסכול.

טובת ילדנו עומדת לנגד עינינו ואנו בטוחים גם שלנגד עיניכם. אנו מבקשים לדון בבקשתנו ואת התייחסותכם הרצינית, על מנת למנוע עוגמת נפש לילדנו שגם ככה בשנים האחרונות, בשל הקורונה, עזיבה של מנהל ושוב חזרה, חווים קשיי הסתגלות ולמנוע טלטלה נוספת  עבורם.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן