כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

מהיסודי לחטיבה באהבה

שירות חדש של השירות הפסיכולוגי החינוכי העירוני מציע למסיימי כיתות ו' סדרת מפגשים ללא תשלום לפיתוח ולהעשרת הכישורים החברתיים לקראת המעבר לחטיבות הביניים

מהיסודי לחטיבה באהבה

שירות חדש של השירות הפסיכולוגי החינוכי העירוני מציע למסיימי כיתות ו' סדרת מפגשים ללא תשלום לפיתוח ולהעשרת הכישורים החברתיים לקראת המעבר לחטיבות הביניים

מעברים בחיים הינם מרגשים ומאתגרים וכך גם המעבר מכתה ו' בבית הספר היסודי לכיתה ז' בעל יסודי (חטיבות ביניים). מעבר זה הוא משמעותי ומעמיד בפני התלמידים והתלמידות חלומות, הזדמנויות וחששות. במקום בית הספר הקטן והמוכר בשכונה עוברים לבית ספר גדול עם הרבה דמויות חדשות ולא מוכרות. המפגש עם נערים ונערות מבתי ספר אחרים, ולא רק החברים המוכרים מהילדות, הופכים את הסיטואציה החברתית למרכזית בסדר היום של בני הנוער.

גם מקצועות הלימוד החדשים והדרישות הלימודיות בסטנדרטים חדשים מעלים את החששות וכמובן,  גיל ההתבגרות שנושף בעורף.

כדי להתמודד ולהצליח במשימות הרבות נדרשות מיומנויות חברתיות מפותחות ובדיוק לשם כך מציע השירות הפסיכולוגי החינוכי של עיריית חולון סדרה של מפגשים קבוצתיים לעידוד, לפיתוח ולהעשרת הכישורים החברתיים דוגמת מודעות עצמית, מודעות חברתית, ניהול עצמי, ניהול מערכות יחסים בין אישיות, ניהול קונפליקטים, הצטרפות לקבוצה והעמקת קשרים בין אישיים.


מנחי הקבוצות הם פסיכולוגים מנוסים מהשירות הפסיכולוגי.

הקבוצות יורכבו מ 8-7 משתתפים והמפגשים יתקיימו במשרדי השפ"ח ברח' ארלוזורוב 51 במשך 6 ימים בתאריכים 23.7.23 ל- 1.8.23. כל מפגש יימשך שעתיים וחצי בשעות הבוקר בשעות 12:30-10:00.

לנרשמים  הנוכחות  חובה בכל המפגשים.  

המפגשים מיועדים לתלמידי מערכת החינוך בחולון וגם לתושבי חולון הלומדים בעיר אחרת.

המעוניינים מוזמנים לפנות בדוא"ל לרכזת התוכנית לילך אסרף [email protected]

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem