כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

קיץ חם בראשון לציון

מסיבות גן, הקרנות סרטים, מסיבות פיג'מות קהילתיות, פעילויות בחוף הים, הרצאות, סדנאות ועוד שלל פעילויות

מסיבות גן, הקרנות סרטים, מסיבות פיג'מות קהילתיות, פעילויות בחוף הים, הרצאות, סדנאות ועוד שלל פעילויות: עיריית ראשון לציון נערכת לחופשת יולי-אוגוסט

עיריית ראשון לציון יוצאת גם השנה במגוון רחב של פעילויות ואירועים לאורך כל חופשת הקיץ אשר מותאמים לכל הגילים, ורובם ללא תשלום. ראש העירייה, רז קינסטליך: "אנחנו רואים חשיבות רבה בדאגה לפנאי ולאיכות החיים של התושבות והתושבים שלנו. המגוון הגדול של האפשרויות המוצעות לבילוי נועדו להפוך עבורכם את חודשי יולי אוגוסט למהנים, שמחים ומשפחתיים – ואני מזמין את כולם לבוא ולקחת בהם חלק"

עיריית ראשון לציון נערכת לחופשת יולי-אוגוסט עם שלל פעילויות ואירועים לאורך כל חופשת הקיץ אשר מותאמים לכל הגילים.

החופש הגדול מביא איתו המון רגעי שמחה והנאה, אך גם מייצר נטל כלכלי והוצאות רבות ומחייב את ההורים לדאוג לתכנים מגוונים לשעות הפנאי של הילדים. לכן, עיריית ראשון לציון יוצאת גם השנה במגוון רחב של פעילויות ואירועים שרובם הגדול ללא תשלום או בתשלום סמלי.

אז מה מחכה לתושבות ותושבים?
מסיבות פיג'מות קהילתיות עם דוכני הפעלה ויצירה, סיורי טבע וסיפור לפני השינה; הקרנות סרטים; מסיבות גן בגינות הציבוריות; הופעות; הפנינגים לכל המשפחה; סיורים והדרכות במוזיאון ראשון לציון ובמוזיאון אגם; הצגות לילדים ברחבי העיר; קמפינג משפחות קהילתי ועוד ועוד.


גם לבני ובנות הנוער דאגה העירייה לפעילויות מותאמות לאורך כל השבוע במהלך החופשה. כך, בכל יום שני יתקיים לילה אקטיבי במרכזי הנוער ברחבי העיר עם סדנאות וכיתות אומן; בימי שלישי יתקיימו מפגשי ספורט וכושר ללא תשלום; בכל יום רביעי יחכו לבני הנוער פינות זולה, משחקים וכוכבי רשת בגן המושבה; ובימי חמישי במועדון התדר הם יוכלו ליהנות מהופעות, סדנאות ועוד.

למבוגרים מחכים ריקודי עם, ערבי זמר, הרצאות, סרטים והדרכות גלריות העירוניות; הציבור הדתי יוכל ליהנות מימי בריכה ומתנפחים בחוף הים עם מגלשות וחוויות אקסטרים; ולנשים מחכות הרצאות, סדנאות מיוחדות, מסיבת ריקודים, מופע סטנדאפ ועוד.

כבירת הספורט של ישראל, אוהבי הספורט יוכלו להשתתף בספורטיחוף – טורניר כדורעף חופים, כדורגל ופוצ'יוולי בחוף הים לאורך כל חודשי הקיץ.

ראש העירייה, רז קינסטליך: "אנחנו רואים חשיבות רבה בדאגה לפנאי ולאיכות החיים של התושבות והתושבים שלנו. המגוון הגדול של האפשרויות המוצעות לבילוי נועדו להפוך עבורכם את חודשי יולי אוגוסט למהנים, שמחים ומשפחתיים – ואני מזמין את כולם לבוא ולקחת בהם חלק. שיהיה לכולנו קיץ מהנה, בטוח ונעים".

לחוברת האירועים המלאה לחצו כאן: https://user-1723486.cld.bz/rishonlezion-happy-summer-2023

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem