גו אייטם – go item | מקומון החדשות של חולון בת ים וראשון לציון

קיץ חם בבת ים: קבלו את הרשימה המלאה של ארועי הקיץ בבת ים

קיץ חם בבת ים: קבלו את הרשימה המלאה של ארועי הקיץ בבת ים

האירוע המרכזי של הקיץ- אהבה על החוף, פסטיבל בת ים ה-2 מתרחב לשלושה ימים, מופע המזרקות המדובר חוזר, הופעות של מיטב האמנים, פסטיבל גלישה, חוף הנוער, אירועי קהילות ברובעים, הפעלות, סדנאות ועוד לכל הגילאים ולכל המשפחה.

ראש העיר, צביקה ברוט: "ממשיכים גם השנה להעיר את בת-ים עם קיץ שלא נראה כמותו בכל הארץ. כולם יגיעו לבת-ים״

עיריית בת-ים בשיתוף עם מפעל הפיס שמחה להזמין את תושביה לקיץ פנומנל שלא נראה כמותו: הופעות של מיטב אמני ישראל, שלל פסטיבלים, הפעלות וסדנאות. אירועים לכל הגילאים ולכל המשפחה.

ראש העיר, צביקה ברוט: "קיץ פנומנל! כולם מגיעים לבת-ים! כפי שהבטחתי לכם בשנה קודמת- בכל שנה יהיה פסטיבל אהבה בעיר, והשנה החלטנו לקחת את זה צעד אחד קדימה- 3 ימים עם האומנים הכי גדולים בארץ!


בנוסף לכך, אנו מביאים גם הקיץ את מופע המזרקות המרהיב שהביא בשנה הקודמת מאה אלף צופים מכלל רחבי הארץ.  ברובעים ברחבי כל העיר יהיו פעילויות הצגות וסדנאות, אירועי נוער מושקעים ופסטיבלי ספורט! מחכה לפגוש אתכם ברחבי העיר במאות הפעילויות! שיהיה לנו קיץ פנומנל ובטוח!".

מה בתכנית:

מוזיאון בת-ים לאומנות ועירית בת-ים מציגים: כרטיס משפחתי משולב לסיור בתערוכה, סרט קולנוע לילדים והצגה ב- 50 ש"ח בלבד. "ספארי"- המסע אל שמורת החיות הרובוטיות:תערוכה חווייתית המשלבת התרחשות תיאטרונית, רובוטיקה, ופנטזיה. חללי המוזיאון יהפכו לסוואנה מלאכותית מרתקת, בהם יסיירו המבקרים בעזרת מדריך. בנוסף, בהיכל התרבות יוצגו סרטים לילדים ולכל המשפחה : הג'ונגל של קואטי, מוריס המדהים , חברים עד השמיים ועוד. בתרבוטק יוצגו מבחר הצגות לילדים , ושעות סיפור עם פעילות: "לילה במוזיאון", "דן דן הנגן", "פרדי הצפרדע והדייגים" ועוד .

אהבה על החוף, פסטיבל בת-ים חוזר ובגדול!

הפסטיבל המדובר חוזר לבת-ים: האומנים הכי גדולים בארץ מגיעים לחוף הריביירה בבת-ים, בשיתופי פעולה ייחודים וחד פעמיים. השנה הפסטיבל מתרחב לשלושה ימי הופעות והפנינג של חגיגה מוזיקלית ייחודית המפגישה בין מיטב האומנים בישראל, על נוף מדהים של חופיה היפים של העיר בת-ים.

פתיחת השערים החל מהשעה 19:00, כל כרטיס לפסטיבל כולל את כל ההופעות באותו ערב.

מחיר מסובסד לתושבי בת-ים בחצי מחיר: 50 ₪ מחיר לתושב חוץ: 100 ₪

לו"ז פסטיבל אהבה על החוף:

1.8 – ברי סחרוף מארח את אליעד נחום, רביד פלוטניק מארח את נגה ארז

2.8 – עילי בוטנר וילדי החוץ, עברי לידר מארח את רן דנקר

3.8 – איתי לוי מארח את מרינה מקסימליאן עדן חסון מארח את הראל סקעת

בנוסף, במתחם ההופעות תהינה עמדות דוכנים ופודטראקס, פינות ישיבה רעש הגלים ובריזה מהים.

המופע שהביא אלפי צופים בכל ערב לחופיה של בת-ים, חוזר זו השנה השניה-

במשך כל חודש אוגוסט מדי ערב (ללא ימי שישי), בין השעות 20:30 -22:30  מופע מזרקות מים מתוך הים.
מופע מרהיב לצפייה מקו המזח בטיילת בת-ים בכניסה חופשית.

Exit mobile version