כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

ארוע הגאווה הראשון בחולון

הפגנת תמיכה בקהילה הגאה לאחר ארועי תלישת דגלים ומדבקות, השלכת חפצים, קושי בהשכרת דירות ועוד-כל הפרטים בחדשות חולון goitem

ארוע הגאווה הראשון בחולוןהפגנת תמיכה בקהילה הגאה לאחר ארועי תלישת דגלים ומדבקות, השלכת חפצים, קושי בהשכרת דירות ועוד.

מתי הארוע יתקיים?

האירוע מתקיים היום( שלישי) בשעה 18:00 ברחבת המדיטק.

מה הוא יכלול?

הוא יכלול דוכני הסברה של ארגוני הקהילה הגאה (החל מ-18:00) ובמת דוברים שתתחיל בשעה 19:00 וידברו בה נציגים ונציגות מהקהילה הגאה בעיר, נציגה מאגף קהילה באגודת הלהט"ב ומנכ"ל פרויקט גילה להעצמה טרנסית.


על מה הפגנת התמיכה בקהילה?

הפגנת תמיכה בקהילה הגאה בעיר לאור אירועים להטבק"פוביים חוזרים ונשנים שהיינו עדות להם: אלימות ברשת, ברחובות ובבתי הספר כלפי חברי וחברות הקהילה, תלישת דגלים ומדבקות, השלכת חפצים, קושי בהשכרת דירות ועוד. אנו מזמינים ומזמינות את תושבי חולון להגיע לאירוע, לתמוך בנו ולסייע לנו להפוך את חולון לעיר נעימה ומכילה כלפי כל האוכלוסיות החיות בה.

פרט לרצוננו להגיב לאירועים האלימים כלפי הקהילה, החלטנו לקיים את האירוע בעצמנו מאחר שהעירייה לא קיימה אירוע פומבי ומשמעותי מטעמה במסגרת חודש הגאווה. היו פעילויות ייעודיות, אך רובן התקיימו בחללים סגורים, ולא התקיים מצעד או אירוע פומבי כפי שהתקיים בערים השכנות לנו: ראשון לציון, תל אביב, ובערים גדולות אחרות כמו רמת גן, חיפה, ירושלים, באר שבע ועוד. מבחינתנו חולון צריכה להיות עיר מובילה ולא פריפריה של תל אביב ואין סיבה לא לקיים בה אירוע גאווה משמעותי.
מדובר אמנם באירוע עצמאי, אך פנינו גם לעיריית חולון בבקשה לסיוע. העירייה תמכה באירוע שלנו מאחורי קלעים וסיפקה תמיכה טכנית ואנו מודים לה על כך.

האירוע מבחינתנו הוא הצהרה שאנחנו כאן, חלק מחולון ומבקשים מראשי העיר להצהיר בפומבי כי הם מתייצבים לצדנו להגן עלינו באקלים הקשה שקיים כיום במדינה כלפי קהילת הלהט"ב. אנחנו מזמינות את כולם וכולן להצטרף ולתמוך בנו, ללא תלות בנטיה מינית, דתית או פוליטית כי "חביב אדם שנברא בצלם".

אנחנו מזמינות גם את כל המתמודדים והמתמודדות בבחירות המקומיות שמאמינים בשוויון לקהילה הגאה להצטרף אלינו. אנו קבוצה מגוונת מאוד: נוער, מבוגרים, משפחות גאות, הורים ללהט"ב, סיסג'נדרים וטרנסים ואנשים שלא שייכים ישירות לקהילה אך תומכים בה. המשותף לכולנו הוא שאנו רוצים לחיות את חיינו בשלום ובבטחון בעיר, לא להתבייש במי שאנחנו ולא להסתיר את אורחות חיינו. כקבוצה, ניקח בחשבון את עמדתם של המועמדים בבחירות המקומיות ונתמוך במועמדים ומועמדות שיציגו צעדים ממשיים לשיפור מצבנו בעיר.

צילום-רפי-וזאנה-עיריית-חולון

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן